Ja jag tycker det är roligt att spelet är igång, men bara för att man tycker att det är kul att det är igång betyder inte att jag kommer släppa allt jag har i händerna och slänga mig huvudlöst över spelet. Ska snart bege mig till jobbet (ca 10 min).Konrad Konvalj said:Jag funkar precis lika själv. Dock så uppfattade jag det som att du tyckte det var roligt att det hela var igång. Sen skrev du även att du läste ikapp, och då antog jag att du skulle vara på. Sen framgår det ju att du inte orkar idag och skjuter på det hela tills i morgon.Vicotnik said:Må vara slappt, men jag har sagt det i tidigare spel och säger det igen, jag brukar sköta det mesta av mitt spelande från jobbet eftersom jag då sitter vid en dator hela dagarna och kan läsa forumet parralet med jobbet. Lördagar och söndagar är jag inte lika aktiv på forumet även om det kanske är uppstartat för då har jag annat för mig än att sitta vid datorn.Konrad Konvalj said:Min röst på Vicotnik baserar jag ju inte enbart på att just denna lista. Jag anser ju även att Vicotnik inte alls är sig lik. Han är inte det minsta drivande heller för den delen. Han har inte orkat satt sig in i det hela ännu utan spar det tills i morgon. Det tycker ju jag är lite slappt när pressen sätts in mot honom.
I varulvsspel så är ju det lite av ett aber. Alltså, tempot sjunker på grund av att man inte orkar vara på och hjälpa byn i sniffandet efter ulvarna.
Ser även att nu börjar det bli fler och fler som lägger sina röster på mig så jag tänker gå ut med att även jag tillhör NOM, men jag tänker även dropa att det finns beroenden mellan de olika rollerna vi fått. Anledningen till att jag väljer att gå ut med detta är för att jag anser att det blir svårare för ulvarna att leta att hitta powerroller, anledningen till att jag dropar lite info beror på att jag outar samma sak som andra spelare redan har gjort och anser att jag behöver göra något extra istället för att bara gömma mig bakom en Klass som flera redan har outat.