Och jag ser storeligen fram emot den analys du utlovat efter lunch.Spider Jerusalem said:Jag föredrar att få sitta och fundera och analysera
Och jag ser storeligen fram emot den analys du utlovat efter lunch.Spider Jerusalem said:Jag föredrar att få sitta och fundera och analysera
Du är bättre än mig att läsa mellan raderna, men troligen så läser du på lite olika sätt beroende på spelare. Du har gått hårdare åt mot mig, trots att jag tycker att jag har spelat mellan raderna. Rätt tydligt också, men det är ju bara bra att du pressar och hoppar på mig (och andra) så att det slutligen kanske kan utläsas och byn vinner på det.Vimes said:Bra!
Men helt ärligt då.
Nu har jag førsøkt och førsøkt, men jag ær helt sifferblind. Hur många røster har jag egentligen på mig?Vimes said:Okej, tack Spider för en lysande motivering.
Röst: xyas - ingen ping utan för att han ju vill outa. Då kan han väl göra det.
Samma hær.Konrad Konvalj said:Nu har Spidde fått ur sig lite mer och jag är också rätt nöjd med det jag har på honom.
Utan att ha läst ifatt allt riktigt än.... "Klass: SVOT"???Spider Jerusalem said:Klass: SVOT
OMG!Recca said:Utan att ha läst ifatt allt riktigt än.... "Klass: SVOT"???Spider Jerusalem said:Klass: SVOT
Två, min och Vimes?xyas said:Nu har jag førsøkt och førsøkt, men jag ær helt sifferblind. Hur många røster har jag egentligen på mig?
Stop hær nu. Spider skriver ju att han ska outa yrke i texten. Att det sedan råkar stå Klass ær med alls ækerhet enbart en felskrivning. Vært att lægga på minnet, men inget vi bør hænga upp oss på nu.Recca said:Utan att ha läst ifatt allt riktigt än.... "Klass: SVOT"???Spider Jerusalem said:Klass: SVOT
Vimes läs igen... "KLASS: SVOT" bör det inte vara YRKE?Vimes said:Alltså, dudes. SVOT är Mutant-tremen. Hade Spidde outat SWAT hade jag rostat hans ballar för det.
Jag har inte mycket emot att Spider slumpade. Vi har inte mycket ännu som säger att klass eller yrke är bäst, och det är inte alls konstigt tror jag om Spider inte har något i sin roll om det heller.Vicotnik said:Möller vad anser du om Spiders sätt att outa sin information? Tror du att det vara de bästa Spider kunde outa? I så fall varför? Eller anser du att han skulle ha outat något annat? Varför?
Alltså, Vimes. Nej. SVOT är ett Yrke inte en Klass.Vimes said:Alltså, dudes. SVOT är Mutant-tremen. Hade Spidde outat SWAT hade jag rostat hans ballar för det.
Spider, ge ett svar snabbt. And nothing half-assed!Vicotnik said:Vimes läs igen... "KLASS: SVOT" bör det inte vara YRKE?Vimes said:Alltså, dudes. SVOT är Mutant-tremen. Hade Spidde outat SWAT hade jag rostat hans ballar för det.
Okej, så om du skulle gå ut med klass/yrke så skulle du också slumpa eller?Jag har inte mycket emot att Spider slumpade. Vi har inte mycket ännu som säger att klass eller yrke är bäst, och det är inte alls konstigt tror jag om Spider inte har något i sin roll om det heller.
Skulle dock vara intressant med ett svar från Spider.Vimes said:Ah, det. Jo, det var ju klantigt. Men det ligger ju i linje med att han slumpade.
(Men det är här Recca skiner, imo. En annan ser inte den här typen av detaljer. I Supernaturalgate plockade hon upp en massa intressanta detaljer som andra missade också.)
Men alltså. Dr. Snuggles skrev fel. No biggie.
Nej.Vicotnik said:Okej, så om du skulle gå ut med klass/yrke så skulle du också slumpa eller?