Spider Jerusalem_UBBT
Swashbuckler
Jag är RBT SVOT för att stilla era spekulationer.
Inte helt nödvändigt min vän, men nu är det gjort.Spider Jerusalem said:Jag är RBT SVOT för att stilla era spekulationer.
Tycker snarare att vi står och stampar och drevar inte längre.Konrad Konvalj said:Inte helt nödvändigt min vän, men nu är det gjort.Spider Jerusalem said:Jag är RBT SVOT för att stilla era spekulationer.
Vi fick igång väldigt bra saker här så att stilla spekulationerna var lite överilat om jag får säga mitt.
Så varför står du med din röst på mig och stampar? xyas är ju ett pågående drev exempelvis.Spider Jerusalem said:Tycker snarare att vi står och stampar och drevar inte längre.Konrad Konvalj said:Inte helt nödvändigt min vän, men nu är det gjort.Spider Jerusalem said:Jag är RBT SVOT för att stilla era spekulationer.
Vi fick igång väldigt bra saker här så att stilla spekulationerna var lite överilat om jag får säga mitt.
Nu är du lite för övertydlig... <.<Spider Jerusalem said:ROB – Robotar, Troligen förmågor från sin klass.
SVOT – Privat polisiär insatsstyrka som står för Speciella Vapen Och Tekniker, Har troligen förmågor, Väktare är troligt.
Det hær ær ju helt elændigt. Det enda som ens liknar ett drev ær på mig, och jag tænker inte spilla tid hær. Två outningar:Vicotnik said:Konrad Konvalj: (1) Spider
Möller1) Vicotnik,
!Paxen1) Konrad,
Vicotnik1) Sapient,
xyas3) Recca, Möller, Vimes,
Spider Jerusalem1) Brynolf,
Korpen1) !Paxen,
Ingen1) xyas
Verkligen inte, jag säger inte att alla har det, samt jag säger inte ens att jag har det.Recca said:Nu är du lite för övertydlig... <.<Spider Jerusalem said:ROB – Robotar, Troligen förmågor från sin klass.
SVOT – Privat polisiär insatsstyrka som står för Speciella Vapen Och Tekniker, Har troligen förmågor, Väktare är troligt.
Detta gör det ju lite mer förståeligt att du slumpade. Man kunde föreställa sig att din klass skulle vara ungefär lika mycket "värd" som ditt yrke.Spider Jerusalem said:Jag är RBT SVOT för att stilla era spekulationer.
Detta igen, är det nån form av hemligt arbetslag inne i gruppen replikantjägare eller?xyas said:Det hær ær ju helt elændigt. Det enda som ens liknar ett drev ær på mig, och jag tænker inte spilla tid hær. Två outningar:Vicotnik said:Konrad Konvalj: (1) Spider
Möller1) Vicotnik,
!Paxen1) Konrad,
Vicotnik1) Sapient,
xyas3) Recca, Möller, Vimes,
Spider Jerusalem1) Brynolf,
Korpen1) !Paxen,
Ingen1) xyas
Jag ær en NOM
Jag har en førmåga som ær relaterad till en førmåga som en annan spelare har, men jag vet inte vem.
Ja, då har jag inte längre något som säger att det finns roller vars information/förmåga är kopplat till både klass och yrke.Vicotnik said:Okej, men om han inte är bybo då? Hur skulle din model se ut då?Möller said:Jag försöker sätta upp en förklaringsmodell där Spider är bybo och inte har någon anledning att välja att outa antingen klass framför yrke eller tvärt om.
Här öppnar Spider för att både hans klass (ROB) och hans yrke (SVOT) är kopplat till hans förmåga. Han är ju RoboCop!Spider Jerusalem said:ROB – Robotar, Troligen förmågor från sin klass.
Ett drev!Brynolf said:Tack för att du är lättmedgörlig idag, Xyas
Då tycker jag Möller kan outa härnäst. Han har spelat väldigt ofokuserat, och är det någon jag misstänker så här långt skulle det vara han.
Röst: Möller
Felstavning av Spider igen ...Spider Jerusalem said:Jag är RBT SVOT för att stilla era spekulationer.
RBT är M:UA's förkortning av robot.Möller said:Felstavning av Spider igen ...Spider Jerusalem said:Jag är RBT SVOT för att stilla era spekulationer.
Jag ær næstan helt sæker på att den andre spelaren inte kan identifiera sig som min kompis utifrån det jag sagt. Så det ær ingen risk.Recca said:Jag skulle råda den andra personen att inte gå ut med att den är din kompis, så att inte ulvarna får två mål i ett svep.