Nähmen, hoppar du på mig utan riktig motivering igen?xyas said:Ett drev!
Røst: Møller
Jepp. Det ræcker før mig att det ær ett drev nu. Jag vill ju egentligen att vi massoutar.Möller said:Nähmen, hoppar du på mig utan riktig motivering igen?xyas said:Ett drev!
Alltså, du vet ju vad du har för förmåga och du säger att du troligtvis är en väktare.Spider Jerusalem said:Verkligen inte, jag säger inte att alla har det, samt jag säger inte ens att jag har det.Recca said:Nu är du lite för övertydlig... <.<Spider Jerusalem said:ROB – Robotar, Troligen förmågor från sin klass.
SVOT – Privat polisiär insatsstyrka som står för Speciella Vapen Och Tekniker, Har troligen förmågor, Väktare är troligt.
Utifrån vad jag vet om världen så drar jag de här slutsatserna.
I Supernaturalgate sa jag tidigt i spelet »Det är inget bra om jag outar (tänk t.ex. om jag är siare)«. Jag blev dödad första rundan (dock inte för det), och Vimes trodde länge att jag faktiskt var siare.Recca said:Alltså, du vet ju vad du har för förmåga och du säger att du troligtvis är en väktare.
Det luktar mysko...
Jag drevar så här. Eftersom jag redan outat så antar jag att din röst på mig har en av två eller båda av dessa anledningar:Spider Jerusalem said:Röst: Recca
Du är väldigt på andra och jag skulle gärna se vad du har i din påse. Så för att få ut lite mer information om dig och se hur du resonerar kring allt så röstar jag på dig.
Svaret på det är 1.Recca said:Jag drevar så här. Eftersom jag redan outat så antar jag att din röst på mig har en av två eller båda av dessa anledningar:Spider Jerusalem said:Röst: Recca
Du är väldigt på andra och jag skulle gärna se vad du har i din påse. Så för att få ut lite mer information om dig och se hur du resonerar kring allt så röstar jag på dig.
1. Du misstänker mig mer än någon annan som har eller inte har outat någonting än.
2. Du hämndröstar för att jag har drevat dig väldigt hårt.
Mina resonemang har jag för övrigt skrivit mycket om redan.
Låt gå. Jag släpper det här. Jag hängde upp mig lite väl mycket på dig. Behöver göra det bästa av min ulvtid innan jag sticker till jobbet nu.Spider Jerusalem said:Jag säger även att polis och merc troligen är väktare.
Det finns tre yrken som troligen skulle kunna vara väktare, SVOT är en av dom.
Och innan ni halshugger mig för det där så menar jag naturligtvis ulvspeltid.Recca said:Låt gå. Jag släpper det här. Jag hängde upp mig lite väl mycket på dig. Behöver göra det bästa av min ulvtid innan jag sticker till jobbet nu.Spider Jerusalem said:Jag säger även att polis och merc troligen är väktare.
Det finns tre yrken som troligen skulle kunna vara väktare, SVOT är en av dom.
Ulvtid udda uttryck.Recca said:Låt gå. Jag släpper det här. Jag hängde upp mig lite väl mycket på dig. Behöver göra det bästa av min ulvtid innan jag sticker till jobbet nu.
Nice.Möller said:Mitt yrke är MERC
Jag har en förmåga, och den är likadan (eller väldigt snarlik) som minst en annan spelares förmåga.
Det är egentligen bara första rösten som ska vara svår att motivera. Alla röster utöver den första ska motiveras och framför allt nu när det har postas så mycket som det gjort så finns det en hel del att ta med i sin röstmotivering. Så att hävda att vi först ikväll skulle kunna börja motivera våra röster ser jag som bullshit.Brynolf said:Det var ju en ytterst pessimistisk tolkning... Du håller alltså inte med i att det är så när på omöjligt att få något vettigt ur röstmönster och röstmotiveringar så här tidigt i spelet? Jag skulle tro att vi tidigast i kväll bör kunna komma igång med lite mer motiverade röster.Recca said:Noterar att Brynolf sätter käppar i hjulen för alla bybornas verktyg.Brynolf said:Att motivera sin outning är gott och väl, men att sitta och invänta fler röster för att kunna avläsa något ur röstmönster och röstmotiveringar så här långt tror jag inte är givande.
Ja, från min rollbeskrivning såklart.xyas said:Vet du det hær utifrån din rollbeskrivning eller utifrån vad andra har sagt sedan rundans start?
Må räcka för dig men det räcker inte för oss andra. Det där är inget som vi i byn tjänar något som helst på. Det säger oss inget om dig annat än att du gärna springer efter andra.xyas said:Jepp. Det ræcker før mig att det ær ett drev nu. Jag vill ju egentligen att vi massoutar.Möller said:Nähmen, hoppar du på mig utan riktig motivering igen?xyas said:Ett drev!