Spider Jerusalem_UBBT
Swashbuckler
Det var inte bara jag som missade denKonrad Konvalj said:!Paxen said:Aaaah, spoilertag... Okej, slutar diskutera hur det ligger till då det står svart på vitt....Vimes said:Läs spoilern i startinlägget istället för att jönsa.!Paxen said:Antingen har Mukwa styrt spelet genom att låta Spider överleva eller så har någon förmågan att låta en spelate överleva en gång från utröstning.
Jag tror på första alternativet, men nummer 2 skulle vara übermäktigt att ha, speciellt som ulv.....Spider Jerusalem said:Missade den.Vimes said:Läs spoilern i startinlägget istället för att jönsa.!Paxen said:Antingen har Mukwa styrt spelet genom att låta Spider överleva eller så har någon förmågan att låta en spelate överleva en gång från utröstning.
Jag tror på första alternativet, men nummer 2 skulle vara übermäktigt att ha, speciellt som ulv.
Vatten på kvarn om man säger så. Inte så väldigt observant spelat som bybo.
!Paxen said:Aaaah, spoilertag... Okej, slutar diskutera hur det ligger till då det står svart på vitt....Vimes said:Läs spoilern i startinlägget istället för att jönsa.!Paxen said:Antingen har Mukwa styrt spelet genom att låta Spider överleva eller så har någon förmågan att låta en spelate överleva en gång från utröstning.
Jag tror på första alternativet, men nummer 2 skulle vara übermäktigt att ha, speciellt som ulv.