Supersvårt p.g.a.@Vimes vilka har du som potentiella ulvar? Även om du åker vill du ju som bybo hjälpa oss en sista gång. Ge oss det du har
Klart ulvarna är nöjda med att skicka en lågflygare, det kräver ju ingenting av dem.Tyvärr blev det såhär nu.
Tolkar också att det inte blev någon ändring i slutet som tippade det över åt andra hållet att ulvarna är nöjda med utfallet…
Antingen är båda bybor eller så är Fjodor grön och Vimes röd. Så läser jag resultatet.
Alldeles riktigt, håller med dig där.Klart ulvarna är nöjda med att skicka en lågflygare, det kräver ju ingenting av dem.
Hm, nu hänger jag inte med. Menar du om jag skulle bli mördad så får du röstpoängen istället, eftersom du ligger på andra plats? Varför skulle du vara sämre att få den än nån annan? Ellet jag förstår inte tror jag?@Brynolf Fortfarande osäker på om jag kan delta mot slutet av rundan så om du tror att du tänker skyffla runt fram och tillbaka igen är det väl bättre att nån annan ligger som andraröst så inte elektorsrösten hamnar på mig av misstag
Nej, nu ska ingen flytta nån röst om det inte händer nåt jävligt exeptionellt.
Nej, det var jag som inte tänkte klart, jag ville att du skulle ha rösten och att jag inte skulle sabba det pga inaktivitet men det var en ofärdig tanke Glöm det där.Hm, nu hänger jag inte med. Menar du om jag skulle bli mördad så får du röstpoängen istället, eftersom du ligger på andra plats? Varför skulle du vara sämre att få den än nån annan? Ellet jag förstår inte tror jag?
Sorry jag kan tydligen inte läsa, du röstar ju på Vimes🫶Alldeles riktigt, håller med dig där.
Också lätt av dig att stå utanför dreven och lägga en betydelselös röst på ensamt spelare. Kräver inte heller så mycket
Varför hoppade du inte in i något av dreven?