Varulv VALulv - Runda 1

Brynolf

Dum fan
Joined
11 Oct 2003
Messages
4,358
Location
Stockholm
Att flytta min röst nu känns fel... jag har ingen känsla för ngn av de andra, och ingen har byggt upp ett fall som övertygar mig att byta
Ja, ingen ska flytta nån röst. Det blir väldans svårt att analysera slutrösterna om folk börjar ändra i efterhand
 

Sidd

”Bybo”
Joined
13 Dec 2016
Messages
4,161
Location
Oktoberlandet
Ta er samman, det är klassiskt av bybo Fjodor att inte ta det så seriöst och volontära för att åka. Just nu ligger denne med en röst på Sidd som är värdelös istället för att försöka rädda sig själv och rösta på Vimes.
Så hade inte en ulv spelat!
Ja det är kanske inte så konstigt att Fjodde INTE röstar på Vimes.
Det kanske finns en anledning som bybor inte vet😉
Jag har inget emot att rösta ut en lågflygare i R1så bestämmer sig byn för det så har jag inga problem.

@Octagonal Glöm ej förra VM när just fjodde/ Andersson höll på att lågflyga ända in i mål som ulvar.
Vi bybor slet varandra i stycken men lyckades till slut reda ut det med nöd å näppe pga hårt jobb.
Spelare som jobbar å gräver för byn behövs ända till slutet i Varulvsspel👍
 

Basenanji

Postd20modernist
Joined
4 Nov 2002
Messages
9,200
Ja, ingen ska flytta nån röst. Det blir väldans svårt att analysera slutrösterna om folk börjar ändra i efterhand
Inte ens Vimes och MrJ? Då ger vi upp på Siarkungplanen/Operation Svällkropp eller fattar jag fel?
 

Sidd

”Bybo”
Joined
13 Dec 2016
Messages
4,161
Location
Oktoberlandet
För de överlevande R2:
Kom ihåg sen nästa runda att när det gäller röstanalys så blev det nu tvångströja på alla ulvar efter typ 18:00.

Överhuvudtaget så är det speciella omständigheter efter att Brynolf outat sig som Siare då ulvarna gärna vill vara denne till lags.
 

Sidd

”Bybo”
Joined
13 Dec 2016
Messages
4,161
Location
Oktoberlandet
Asså nu när jag kollade röstverktyget å det funkade så ligger @Vimes först på drevet mot Fjodde.
Och @fjodorsenuba först på drevet mot mig.

Eftersom jag vet att jag är grön så kan ni kanske liiiiite förstå att jag inte riktigt tycker det lirar så värst bra.

Stämmer nästan lite för bra i mina nojjor om att dessa båda är ulvar MEN: ulvarnas vinstmål är att skrapa ihop sina E-poäng!

@Brynolf !!!

Alarm va?

Skulle inte du vara först i vinnande drev!
 

Sidd

”Bybo”
Joined
13 Dec 2016
Messages
4,161
Location
Oktoberlandet
Det är fasiken bättre att Brynolf röstar som första spelare på random annan som INTE har röst och ALLA bybor följer efter direkt.
 

Brynolf

Dum fan
Joined
11 Oct 2003
Messages
4,358
Location
Stockholm
Asså nu när jag kollade röstverktyget å det funkade så ligger @Vimes först på drevet mot Fjodde.
Och @fjodorsenuba först på drevet mot mig.

Eftersom jag vet att jag är grön så kan ni kanske liiiiite förstå att jag inte riktigt tycker det lirar så värst bra.

Stämmer nästan lite för bra i mina nojjor om att dessa båda är ulvar MEN: ulvarnas vinstmål är att skrapa ihop sina E-poäng!

@Brynolf !!!

Alarm va?

Skulle inte du vara först i vinnande drev!
Jo men asså OM tex Vimes nu vägrar flytta på sig och käkar upp Fjodde, så käkar jag upp Vimes nästa runda istället så har vi äterställt balansen.
 

Sidd

”Bybo”
Joined
13 Dec 2016
Messages
4,161
Location
Oktoberlandet
Jo men asså OM tex Vimes nu vägrar flytta på sig och käkar upp Fjodde, så käkar jag upp Vimes nästa runda istället så har vi äterställt balansen.
Bra tänkt.
Fasiken vad chill du är Brynolf.
Tur jag inte är SiarKung för jag håller på att sätta Basses andniningspåse i luften här nu😂
 

Anthrox

Tunnelseende bybo av oanade proportioner.
Joined
8 Jun 2017
Messages
4,057
Följer lite halvt mellan matlagning och sånt nu, men om Vimes eller MrJ inte flyttar på sig så byter vi väl till att rösta ut dem istället?
 

Impetigo

Ärkebiskop
Joined
1 Aug 2013
Messages
2,111
Jag har läst ikapp till #550 nu och tycker at Fjodro är bra kandidat att ryka.

När han lägger sig platt läser jag det som ”jag är knte väktare” och såna gubbar vill jag ha ut som sagt.
 
Top