BiobunkerVII
Kaoskardinal
Röst: @fjodorsenuba
Ja, ingen ska flytta nån röst. Det blir väldans svårt att analysera slutrösterna om folk börjar ändra i efterhandAtt flytta min röst nu känns fel... jag har ingen känsla för ngn av de andra, och ingen har byggt upp ett fall som övertygar mig att byta
Ja det är kanske inte så konstigt att Fjodde INTE röstar på Vimes.Ta er samman, det är klassiskt av bybo Fjodor att inte ta det så seriöst och volontära för att åka. Just nu ligger denne med en röst på Sidd som är värdelös istället för att försöka rädda sig själv och rösta på Vimes.
Så hade inte en ulv spelat!
Inte ens Vimes och MrJ? Då ger vi upp på Siarkungplanen/Operation Svällkropp eller fattar jag fel?Ja, ingen ska flytta nån röst. Det blir väldans svårt att analysera slutrösterna om folk börjar ändra i efterhand
Nejbde två dka naturligt is flytta så jag får käka upp fjodorInte ens Vimes och MrJ? Då ger vi upp på Siarkungplanen/Operation Svällkropp eller fattar jag fel?
Jo men asså OM tex Vimes nu vägrar flytta på sig och käkar upp Fjodde, så käkar jag upp Vimes nästa runda istället så har vi äterställt balansen.Asså nu när jag kollade röstverktyget å det funkade så ligger @Vimes först på drevet mot Fjodde.
Och @fjodorsenuba först på drevet mot mig.
Eftersom jag vet att jag är grön så kan ni kanske liiiiite förstå att jag inte riktigt tycker det lirar så värst bra.
Stämmer nästan lite för bra i mina nojjor om att dessa båda är ulvar MEN: ulvarnas vinstmål är att skrapa ihop sina E-poäng!
@Brynolf !!!
Alarm va?
Skulle inte du vara först i vinnande drev!
Jag är redo! 🫡Det är fasiken bättre att Brynolf röstar som första spelare på random annan som INTE har röst och ALLA bybor följer efter direkt.
Bra tänkt.Jo men asså OM tex Vimes nu vägrar flytta på sig och käkar upp Fjodde, så käkar jag upp Vimes nästa runda istället så har vi äterställt balansen.
Mwa, jo om vi hinner så.Följer lite halvt mellan matlagning och sånt nu, men om Vimes eller MrJ inte flyttar på sig så byter vi väl till att rösta ut dem istället?