Fortfarande jobbdag men jag fick en lucka stor nog att läsa in mig, undrar om det syns på Sveriges BNP de dagar som varulvsspelen pågår att det fuskjobbas lite
Det är ju väldigt svårt att bilda sig en uppfattning tycker jag. I efterhand ser jag ju vad som hände med Fjodor, ibland kommer livet emellan men det gör ju att man blir lite mer avigt inställd till att rösta på riktiga lågflygare som Biobunker. Jag fattar att det är precis vad man måste göra och att spelteoretiskt är det rätt, men man blev ju lite extra avskräckt i första spelet, första rundan. Det avhjälps ju lätt av att
@BiobunkerVII kommer in och skriver lite mer dock. Så nu får du en ping, men inte en röst.
Vimes är ju den hetaste potatisen. Caset är ju framförallt att han inte bidrar lika mycket som vanligt och jämfört med duktiga och aktivt grävande spelare som Anthrox, Basenanji, Impetigo och Octagonal (och den avlidne Hägern) så ser man ju tydligt skillnaden. ”Nacka”-gate vet jag inte om jag tyckte var så starkt, det kändes i linje med strategin han började titta på om att rösta på personer som inte normalt sias (nybörjare, lågflygare etc) så det rörde inte nålen för mig så mycket. Däremot är det ju inget vidare försvar som dras upp, man hade önskat lite mer konkreta grejer istället för rena ”men sluta nu”-kommentarer eller nån lös teori som inte utforskas, kanske pga tidsbrist eller för att den inte är underbyggd. Vimes, bättre försvar tack, du kan garanterat bättre om du är grön. Gör det i tid bara så vi slipper en till byboförlust pga inaktivitet, det hade sugigt.
Röst:
@Vimes
I övrigt tycker jag de aktiva spelarna verkar gröna, med undantag möjligen för
@Sidd där jag fortfarande har viben att det var nåt annat som pågick i vår lilla ordväxling i R1, men han är väl som sämst gul. Verkar ha lite annan spelstil än de andra också, men det är ju bara härligt
Nybörjarna känns lika famliga och fumliga som jag själv
Men nånstans där är det säkert en ulv (osannolikt att vi duckade detta alla fyra), fattar bara inte i vilka kläder och rätt svårt att utröna på så lite poster. Alla har skumma poster och regelfrågor kan jag tycka som antingen är självklara eller bara weird/inte passar in i sammanhanget men jag kastar inga stenar i glashus där efter min skämtröst på Häger, debaklet med servertiden och att jag inte hittade Fjodor. Hänger ingen för fummel. Än.