Hejhej, själv har jag aldrig förstått vad alla anklagelser på mig grundar sig på. Så mycket har skrivits så jag ska försöka besvara allt igen så gått som går.
@Impetigo som jag tidigare misstänkte/hade despyt med har nu fått nyansen grön i min skådning. Jag tänker att jag röstar på Vimes. Röst:
@Vimes då som jag nämnt tidigare har jag hört att han ska vara en engagerad bybo som analyserar mycket- lite som
@Impetigo spelar nu.
Jag är bybo trots att många av er kanske inte skulle tro det. Jag tror även att ulvarna inte har något behov att ta ut mig då jag kanske inte bidrar så mycket. DÄRFÖR BLIR JAG LITE SUSPEKT PÅ DE SOM INTE ANKLAGAT MIG ÄN! ( Detta kommer troligtvis göra mig mer suspekt i vissas ögon då jag inte kommer dö) men men vet inte riktigt vad mer jag kan göra för att ni ska gröna mig.
Två som nu går från orange till röd är
@Sidd och
@Octagonal i mina ögon. Anledningen varför?
1. Jo… de anklagar inte mig som resten av gruppen gör vilket är eftersom att jag inte är ett hot och de går hellre för en Gädda istället för en Mackrill.
2. Trots att Octagobal försvarat mig i vissa tillfällen är jag lite bekymrad kring hans AI kalkylation.
3.
@Sidd är misstänker jag mer än Octagonal då han länge pratat om dessa spel vilket fångat mitt intresse och nu när två av hans bekanta är med så visar han inte den entusiasm som jag hade förväntat mig. Han är mindre aktiv än vad jag hade varit om jag lyckats locka hit bekanta till detta kaos av postar.
Och som sagt rösten lägga på Vimes- grundat på hans rykte och hans poster håller varken kvalitet eller kvantitet. Tack att ni tar er tid att läsa detta!