Varulv VALulv - runda 4

StradhLestat

Swordsman
Joined
8 Sep 2020
Messages
552
Location
Fruängen
Nja nu i den preliminära röstningen har alla en var sin röst. Sen får vi pile on på den utvalde så ingen fetto-ulv kan påverka det verkliga resultatet.
Tänkte om vissa väljer att inte vara med i pilen eller flytta sina röster...medvetet eller bara för att de missar en fredagskväll
 

Brynolf

Dum fan
Joined
11 Oct 2003
Messages
4,358
Location
Stockholm
Kvarvarande ulvar, big M och Ant...
Väldigt talande att ant var snabb och rösta på mig så fort brynolf gjorde det, men så fort brynolf flyttade sin röst, så ligger Ant kvar i h säger att han inte tänker flytta annat än skäppa brynolf först...brynolf som hade ett siande han inte ville avslöja i förmiddags...men byter vem han röstar på nu
Att Lestrat sätter nåt slags hopp till att jag skulle ha ett hemligt siande på honom tycker jag är grönpoäng faktiskt.
 

StradhLestat

Swordsman
Joined
8 Sep 2020
Messages
552
Location
Fruängen
Det där är ingen argumentation. Det där är bara nonsens. Det är klart att det finns bevis för att vissa spelare gör saker av specifika anledningar. Vi jagar ju inte ulvar bara med magkänsla.
Så din magkänsla har värde...ah got ya... Min magkänsla saknar bevis... Fullt logiskt.
Fakta: majoriteten av rösterna just nu ligger på big m, ink siaren som ligger först, men då vill du inte flytta din röst?
 

Mr.J

Sakkunnig
Joined
30 Jun 2024
Messages
112




















Okej, nu kanske jag har lite tunnelseende. Men Stradh har fan inte rent mjöl i påsen. Det är idel känslor och brunsmetning, aldrig något konkret. Det är att ta rygg på Vimes, och sen anklaga massor med bekräftat gröna spelare.
Jag tycker han försvarar Sidd en hel del här också...
 

Brynolf

Dum fan
Joined
11 Oct 2003
Messages
4,358
Location
Stockholm
En del av mig vill hänga Anth bara för att det vore alldeles för ballt att knäcka ett sånt ulvlir för att låta bli. Men saken är ju den att alldeles för mycket talar för att ulvarna är Strat och/eller BM för att ignorera det. Att ge sig på Anth i blindo skulle vara att pissa på Ockhams grav och skänka alla mina besparingar till foliehattarnas riksförbund.

Alternativet skulle vara att Vimes, Anth och Sidd skulle ha snackat ihop sig om att INTE outa siare, men att ändå snabbt offra Vimes för att få de kvarvarande två att se gröna ut. Varför kunde de inte ha låtit Vimes claima siare som en del av den planen? Så kunde de andra två ha hjälpt till att lyncha honom om det såg ut att gå åt pipan. Men om det hade gått vägen, BOOM så hade de sabbat jesus-terminator-planen i sin linda. Låter suboptimalt.
 

Brynolf

Dum fan
Joined
11 Oct 2003
Messages
4,358
Location
Stockholm
Ok, STOPP. Nu dränker vi Big Mama i en stor hög av nördfläsk, och ber till Ockham att han står oss bi.
 

Mr.J

Sakkunnig
Joined
30 Jun 2024
Messages
112
Röst: @StradhLestat , Det ser ut att bli jämnt nu. Jag ser ett mönster hos de flesta som röstar På @Big Mama nu. Många där har försvarat varandra en stor del, trots att jag inte helt grönat Big Mama än vill jag påstå efter @Anthrox fina visning av @StradhLestat poster vill jag påstå att han är mycket mer ulvig och även försvarar Sidd som nu röstar samma som han. Hoppas ni andra ser eller delar samma uppfattning som jag.
 

StradhLestat

Swordsman
Joined
8 Sep 2020
Messages
552
Location
Fruängen
@Brynolf Jag tror verkligen mer om @StradhLestat som ulv än BM. Om det inte är så att du vet något mer än mig och har en anledning till att göra som du gör.
Det jag kan säga är att jag inte såg något som sas i tråden nör brynolf bytte sin röst. Varlr han bytte har jag ingen förklaring på, annat än att jag INTE är ulv.
Att ant gillar att slänga termen brunmetning omkring sig, men ändå tycker poster där jag skriver att det känns jobbigt när det verkar som att folk mår dåligt IRL i spelet är "konstiga" poster....
 

Brynolf

Dum fan
Joined
11 Oct 2003
Messages
4,358
Location
Stockholm
Röst: @StradhLestat , Det ser ut att bli jämnt nu. Jag ser ett mönster hos de flesta som röstar På @Big Mama nu. Många där har försvarat varandra en stor del, trots att jag inte helt grönat Big Mama än vill jag påstå efter @Anthrox fina visning av @StradhLestat poster vill jag påstå att han är mycket mer ulvig och även försvarar Sidd som nu röstar samma som han. Hoppas ni andra ser eller delar samma uppfattning som jag.
Ok, bra. Det är noterat. Men nu har vi bestämt Big Mama.

(men ja alltså OM du kommer på nåt ballt konkret som kan vara av intresse så har vi ju tid att ändra oss)
 

Big Mama

Hur länge kan man kalla sig ny
Joined
9 Jun 2024
Messages
121
Brynolf, nu vänder jag mig direkt till dig. Om du tvekar mellan att i denna runda välja mellan Big Mama och Stradt, ta först ut Stradt! Flest och mest konstigt har grävts fram om honom. Ingenting, INGENTING, har grävts fram om mig (inte ens en Toblerone)!

Jag tror just nu att ulvarna är Stradt och Sysp. Stämmer också in på anledningen att de som nya inte var snabba att claima
 

BiobunkerVII

Kaoskardinal
Joined
19 Sep 2013
Messages
1,731
@Brynolf vad hände med ditt sista siande?
Droppa det 19:59 om inte tidigare, vi vill inte att du tar med dig det i graven om ulvarna kör en Rasmus
 

BiobunkerVII

Kaoskardinal
Joined
19 Sep 2013
Messages
1,731
Brynolf, nu vänder jag mig direkt till dig. Om du tvekar mellan att i denna runda välja mellan Big Mama och Stradt, ta först ut Stradt! Flest och mest konstigt har grävts fram om honom. Ingenting, INGENTING, har grävts fram om mig (inte ens en Toblerone)!

Jag tror just nu att ulvarna är Stradt och Sysp. Stämmer också in på anledningen att de som nya inte var snabba att claima
fast jo nåt finns på dig, t.ex hade du i den här rundan mig som ulv EFTER siaren verifierat mig som grön…
 
Top