Har du lust att dela det dolda siandet nu? Om jag åker och jag inte är varulv har vi väl torskat om jag förstått det skapligt rätt....I dagsläget komer vi ju dock hänga Lestrat.
Sorry, livet Svårt att hitta luckor idag, lördag var en svårare dag för varulvsspel än jag trodde.Bunker och Sysp tycks ju dock ha gått och lagt sig.
Desperat much nu?Varulv - VALulv - Runda 1
Hmm, du säger emot dig själv här med Sidd. Först hårdpushar han för siarplanen, men sen tycker du att han är velig? En minuspoäng i Brynolfs bok, jämfört med det andra (än så länge ickeexisterande) claimet. Jag tänker på inlägg #19 som du själv också besvarar i #23 I övriga inlägg hårdpushar...www.rollspel.nu
Varulv - VALulv - Runda 1
Kan vi verkligen vara säkra på att någon kommer motclaima? Du låter väldigt säker Brynolf? @Anthrox @Impetigo @Sidd @Vimes Ni som nog är kyligare än jag: är det här ulv-Brynolf som verkligen verkligen vill få ut siaren? Varför skulle han vilja det? Om han var ulv och ingen motclaimar...www.rollspel.nu
Sett till hur misstänkt man verkar bli om man inte skriver som en dåre under dagen... Om jag överlever till imorgon, så blir det nog lite mindre rollspel.nu under dagtid imorgon.... kontorsdagwww.rollspel.nu
Sett till hur misstänkt man verkar bli om man inte skriver som en dåre under dagen... Om jag överlever till imorgon, så blir det nog lite mindre rollspel.nu under dagtid imorgon.... kontorsdagwww.rollspel.nu
Nu har jag kollat, det verkar vara WRNUs timestamps som är off. Det är väl servertiden som ligger fel. intern deadline nu kl 18 och verklig deadline kl 20 då 👍www.rollspel.nu
Varulv - VALulv - Runda 2
Förklara gärna. Jag förstår inte vad ni ser. Det är det här inlägget som avses. Jag förstår det som att Sidd tror att Vimes råkat skriva något här i tråden som egentligen var avsett för ulvarnas PM-chat.www.rollspel.nu
Förklara gärna. Jag förstår inte vad ni ser. Det är det här inlägget som avses. Jag förstår det som att Sidd tror att Vimes råkat skriva något här i tråden som egentligen var avsett för ulvarnas PM-chat.www.rollspel.nu
Samtidigt hade det ju varit något med en så rutinerad ulvtrio som Vimes, BB7 och Impetigo. Vimes kan inte claima siare pga nån beryktad forumöl. BB7 kom in försent i spel och hade inte lyckats vända det till sin fördel mot Brynolf. Och Impetigo förstod att det var lönlöst att ge sig på samma...www.rollspel.nu
asså det här ju ett schysst försvar av mig och @Sidd som iofs avslutas med att vi är svaga, impopulära och tystlåtna/försiktiga/menlösa Ja sorry, men hur ska man skriva då? Hur kommer det sig att Sidd återkommande blir förstådd dom knepig och Anthrox som vettig? Eller så här: när jag är ulv...www.rollspel.nu
Innan jag hoppade till Fjodd-drevet och avgjorde R1 var det Sidd som såg ut att ryka. Men det var definitivt tajt och kaosigt nog att kunna rädda honom. Men ingen gjorde det. 1. Ulvarna är för skraja för att göra suspekta röstmoves och rädda en misstänkt rödigt. 2. Sidd är grön. 3. Ulvarna...www.rollspel.nu
Innan jag hoppade till Fjodd-drevet och avgjorde R1 var det Sidd som såg ut att ryka. Men det var definitivt tajt och kaosigt nog att kunna rädda honom. Men ingen gjorde det. 1. Ulvarna är för skraja för att göra suspekta röstmoves och rädda en misstänkt rödigt. 2. Sidd är grön. 3. Ulvarna...www.rollspel.nu
Alla röster? 5 av 11...nästan alla ju ;) Den nya matematiken :)www.rollspel.nu
Först klagar @Impetigo och @Anthrox på att byn är för passiv men nu vill ni inte svara på de frågor och motargument jag har ställt er i tråden? Vad är det jag inte har besvarat?www.rollspel.nu
Varulv - VALulv - Runda 3
Elektorerna är inte eniga om mycket, förutom att Vimes är ytterst olämplig som ny president. ”Du går runt och nynnar på ungulvarnas kampsånger, är du ens bybopartist? Dessutom skryter du om dina kontakter med pressen, vi tror på armlängds avstånd!”. Vimes lämnar spelet och sin(a)...www.rollspel.nu
Ok. Jag går tillbaka å kollar. Är det alltså @BiobunkerVII som använder ordet som du sen använder så backar jag på det👍 Jag gick tillbaka å kollade Impe. Du ljuger. BB7 använder inte det ordet. Men du gör det i 2 poster i er diskussion. Vore kul om jag lyckas fånga 2 ulvar med det här😇 Det...www.rollspel.nu
Röst: @Impetigo Du förklarade aldrig din röst på BB nu i R3, utan hakade bara på mig och Sidd. Borde den ligga där nu?www.rollspel.nu
Igen fast utan miffo-formatering: Läser Vimes i R1 med lite "tvärtom-glasögon". Alltså, allt han skriver är lögn och dikt och tvärtom. Hans första inlägg efter att jag outat: Jag tycker (vilket jag tydligen sa i lördags) att det vettigaste ulvspelet måste vara att försöka stoppa...www.rollspel.nu
Okej, nu kanske jag har lite tunnelseende. Men Stradh har fan inte rent mjöl i påsen. Det är idel känslor och brunsmetning, aldrig något konkret. Det är att ta rygg på Vimes, och sen anklaga massor med bekräftat gröna spelare.
Ja sorry, jag gjorde inte riktiga länkar av dem utan kopierade bara länken och klistrade in. Men alla länkar leder till en post där Stradh sagt eller gjort något konstigt.Oj vilket mängdgräv men typ helt oläsligt? Jag ser citat från mig själv i några av förhandsgranskningarna, får klicka in på varje länk för att se citatet från Stradh.
Säger killen som inte presenterat ett enda bevis i sin argumentation.Desperat much nu?
De enda som sitter på fakta i det här.spelet är ulvarna och gradvis siaren. Påstår du annat, så ljuger du eller bygger fluffSäger killen som inte presenterat ett enda bevis i sin argumentation.
Kör så det ryker nu @SyspOj här har det hänt grejer
Jag behöver gå tillbaka och läsa mer i tidigare trådarna för jag tror det måste ligga mer grejer där nu när Mr.J är grön och jag kan släppa hela det där spåret och läsa om med de glasögonen. Vete tusan hur jag ska hinna det innan 18 bara Är det samma deadline som vanligt Brynolf?
Jag flyttar efter Brynolf på Big Mama i alla fall, hon och Stradh är väl lika orange för mig nu.
Röst: @Big Mama
Ska jag prioritera vad jag ska gräva i själv får jag lita på Brynolfs läsning av Anthrox att det finns tillräckliga frågetecken där för orange. Sidds läsning av Anthrox är ju svårare att gå på då Sidd är som max orange för mig just nu. Börjar kännas som att det är en ulv bland de här två aktiva ändå så min teori om lågflygande ulvar spricker lite och då kan jag inte kasta in alla ägg i Sidds korg.
Hysteriskt svårt att se vad som pågår men roligare runda än de tidigare och mycket mer att gå på nu med siandena i ljuset (rätt timing tyckte jag) Love it!
Nja nu i den preliminära röstningen har alla en var sin röst. Sen får vi pile on på den utvalde så ingen fetto-ulv kan påverka det verkliga resultatet.Om resultatet står sig, blir det majoriteten som vinner eller kan räcker det för ulvarana om de har en röst undervikt och har samma ulv som gjort alla nattmord först i röstlängden?
Det där är ingen argumentation. Det där är bara nonsens. Det är klart att det finns bevis för att vissa spelare gör saker av specifika anledningar. Vi jagar ju inte ulvar bara med magkänsla.De enda som sitter på fakta i det här.spelet är ulvarna och gradvis siaren. Påstår du annat, så ljuger du eller bygger fluff