Waterhouse
Bring Them Home Now
3 timmar kvar!
Från reglerna:Han skulle inte helelr lämna nybörjarna i sticken så heller tänker jag. Därför som jag sagt sedan början av denna runda så tror jag att det är kunniga ulvar.
Vimes är alltså kvar i ulvchatten och kan fortsätta coacha, så det argumentet håller inte.Döda ulvpartister får dock fortsätta kommunicera med sina lagmedlemmar, via någon tankesmedja kanske?
Du får som sagt komma med något mer gällande det annat än att det är din magkänsla. Sidd gör ett jättebra gräv på mig just nu. Du försöker bara brunsmeta mig.
Men int följa brynolf som sa sig ha ett siandensom han valde att hålla tyst om för stunden?(Jag kommer givetvis flytta rösten för att släppa förbi Brynolf först)
Nej, jag tänker inte följa Brynolf om han lägger fram ny information som ändrar alla mina analyser. Jag ska obstruera och göra revolt. Anarki åt folket! Skända flaggan! Bränn kuken!Men int följa brynolf som sa sig ha ett siandensom han valde att hålla tyst om för stunden?
Röstat omTänkte precis ödmjukt be alla att flytta sin röst till att hamna bakom Brynolf.
@StradhLestat
Flytta din röst till längst bak i kön
Så hänger jag på sen.
Vi ska nog vara redigt nogranna nu och se till att INTE BM, Sysp och Stratho hamnar först i ett drev.
Har inte räknat påt men kan de vinna hela spelet nu om de ”råkar” vinna ett vinannde röstdrev?
Varför röstar du inte på mig för om du är så säker på att jag är ulv? Jag är en starkare spelare än Big mama, och både byn och ulvarna borde vilja ha ut mig. Är du osäker på din sak, eller är allt bara brunsmetning?Röst: @Big Mama
Har lärt mig att rösten bara har värde om fler är med. Big M först...sen du som sista voffe... Den som dolt sig bäst, men inte längre...Varför röstar du inte på mig för om du är så säker på att jag är ulv? Jag är en starkare spelare än Big mama, och både byn och ulvarna borde vilja ha ut mig. Är du osäker på din sak, eller är allt bara brunsmetning?
AldrigRöstat om
Menade att jag gjort, så jag hamnade sistAldrig