Det här med ulvtrianglar tycker jag låter helt bananas. Finns det tre ulvar som är i samma lag och får diskutera och nattmörda och allt sånt där som brukar gälla så behöver de ju bara klara sig två rundor för att vinna - tre ulvar av sex bybor i R3, vilket blir i praktiken vinst även om Spider har formulerat sig som så:Empiricus;n92748 said:3: Lukas, som röstar på dig, är också en av mina misstänkta för ulveri. Hans röst på dig verkar, med tanken från min röstordningspost nyligen i bakhuvudet, som en röst han måste göra för att passa in i sitt tidigare spel. Att han röstar på dig tar inte bort från mina misstankar mot er utan känns som en logisk fortsättning på distanserandet mellan er som ulvpar/två sidor i en ohelig ulvatriangel.
Så nåt weird kan det ju vara, men vafan.Spider Jerusalem i rekryteringstråden;n91926 said:Byn vinner om alla ulvarna är döda. Ulvarna vinner när byn är död.
Ärligt talat har jag inte orkat göra sådana mastodontinlägg som jag bjöd på på punkforat (och det satt långt inne att skriva dem i de senare spelen där också). Speciellt på det här trasiga forumet. Jag HAR försökt läsa igenom valda forumiters inläggshistorik (som Basse beskrev att han gjort) men det har inte lett till långa analyser utan mer det "triangel/par-inlägg" som jag skrev nyligen.RasmusL;n92764 said:Hellzon: Det här är inte alls likt dig, du har ju brukat vara passiv 75 % av R1 för att sedan komma med ett längre, djupare analysinlägg vilket inte alls är modellen här. Vad är det som är annorlunda från tidigare spel Hellz?
Det kan inte gärna vara sämre än vb5. Körba.Spider Jerusalem;n92871 said:SL kommentar: Om folk är på skulle jag vilja köra runda 2 på Discourse test forumet för att testa det ordentligt.
Konrad Konvalj;n92875 said:Marissa Thomasina Sydney.
Spider Jerusalem outar Mundo;n92363 said:Callista Ottoline Evered
Kan vara att jag jagar skuggor, men känns inte ett av dessa namn lite... kort?.113;n92733 said:Carson Josepha
Skitforum. Du hann före med en minut. Länkarna får väl vara bevis för att jag började skriva långt innan jag såg ditt inlägg.Cassius;n92878 said:Notera K.Ks tre namn. Samma med Mundo. Samma med mig. Vad var nu ditt namn .113?
Cassius;n92878 said:Notera K.Ks tre namn. Samma med Mundo. Samma med mig. Vad var nu ditt namn .113?