Nekromanti Vampire: The masquerade Skype spel

Bornmo

Warrior
Pavel, Nosferatun i gänget...

Ni vill inte se en större bild =)
(jag kopierade endast thumbnail-adressen och inte den riktiga, och nu hittar jag den inte igen, haha)

Temalåt: Madrugada - Vocal. Världens bästa norska band.

God45

#PrayersForBahakan
Vi kanske bara kan få till audio på skype. Bara så att ni vet och ingen köper webcameror i onödan.

Cissi

Up to no good.
Synd. Hade varit kul att se er. Men höra går bra... Och innan ni frågar, nej jag har inget talfel.. Jag är från Småland. :gremwink:

Hörs på torsdag.
Kram

Recca

Femme Fatale
Halva anledningen till att skyperollspela med folk från forumet är ju att det är kul att se er. Det blir nästan som att träffas ju (men inte riktigt). <.<

Jag ska iaf på lajv i april så jag måste öva på mitt skådespel lite, så jag kör gärna cam ändå. :gremsmile:

God45

#PrayersForBahakan
Grejen är att jag inte har ett betal konto på skype och då låter den en inte göra konferans samtal med bild via skype... Förutom att de har en test version ute just nu som gör att det kanske funkar. Så vi får se :gremwink:

Laowai

Hero
Skulle vilja trolla ett lajv nån gång. Komma som ett random encounter monster som arrarna inte vet om :gremsmile:

Cassius

Hero
God45 said:
Grejen är att jag inte har ett betal konto på skype och då låter den en inte göra konferans samtal med bild via skype... Förutom att de har en test version ute just nu som gör att det kanske funkar. Så vi får se :gremwink:
Pengar är inget problem, säg till så får vid väll fixa ett betalkonto.

God45

#PrayersForBahakan
Jag tänkte att vi testar grattis versionen först och ser hur det funkar, min tanke är ju att det funkar utmärkt att lyssna på rollspels podcasts utan bild så då borde det gå att rollspela också. Sedan har vi tydligen en grupp med så skillda dialekter att det inte borde bli några förvexlings problem :gremwink:

Laowai

Hero
Jag kommer att stå för den sexiga brummande stockholmsbarytonen som tidvis går upp i falsett när jag blir taggad eller pratar fort. Väl bekomme :gremwink: (och nä, har inte särskilt brummig röst ijenklien, men det är kul att luras)

God45

#PrayersForBahakan
Jag är personen med så bred Trelleborgs skånska att det är lättare för danskar att förstå mig än det är för någon utanför Skåne. Självklar GM röst, eller hur? :gremlaugh:

Cissi

Up to no good.
Som cassius sa, vi får väl hjälpas åt om det kommer an på pengar för en betaltjänst. :gremsmile:

Cissi, som alltid blir förälskad i skåningar, ju bredare dialekt desto bättre.

God45

#PrayersForBahakan
Min dator valde idag som dagen då dens kylfläkt dog. Jag skall försöka skaffa fram en back-up dator till torsdag men går det åt helvete återkommer jag senast torsdag och medela att vi måste skjuta upp. Sorry.

God45

#PrayersForBahakan
Min dator har lagat sig själv eftersom den älskar mig :gremlaugh: Strunta i den förra posten :gremlaugh:

Laowai

Hero
Laowai said:
God45 said:
Jag är personen med så bred Trelleborgs skånska att det är lättare för danskar att förstå mig än det är för någon utanför Skåne. Självklar GM röst, eller hur? :gremlaugh:
Sådär?

Edit: men vafaan, jag skulle ju peta med en länk också! Derp!

http://m.youtube.com/watch?v=Wc3-AyPLa6I <- där! Låter du sådär God?
Så, så syns det att jag har ändrat mitt inlägg lite tydligare :gremsmile:

Recca

Femme Fatale
När hade ni tänkt börja nu? Jag ska på en grej klockan 5 och kommer hem till halv sju, sju. Därefter kan jag viga kvällen åt rollspel. ^^

Übereil

Swashbuckler
Jag tycker då att vi börjar 17:00. *stirrar på Recca*

Übereil, som bombar Reccas flagga

Cassius

Hero
Jag kan när fan som helst. Slutar jobbet vid 4 sen kan jag köra igång, hade gärna sett om vi kunde dra igång lite tidigare och ha lite småprat om typ regler och spel stil.

God45

#PrayersForBahakan
Vi börjar vid 19 som planerat, jag kan som tidigast vara redo vid 18 men det är tveksamt.