Till skillnad från alla andra dagar då du bara beter dig som ett svin.Cassius said:Jag brukar dricka öl och bete mig som ett svin på fredagar.
Det var mitt fel! Jag vågade inte säga att jag hellre ville spela med dig för de hade bestämt över huvudet på mig och de var många fler än miiiig!!! Men så var jag ju sjuk så det blev inget i alla fall. Men nu saknar jag Trinity till döds! Du måste spela med mig på tisdag annars döööör jag!!!Recca said:Vet inte... Jag är inte helt seriös faktiskt. Det var över en månad sedan jag spelade med min grupp vilket gör deras svek än mer grovt förstås men jag skulle gärna återuppta rollspel med dem ändå.
Jag har svårt att få flera kvällar fria, bättre med en kväll i veckan för mig.Laowai said:Annars, eftersom kritik har förts om att vi kanske är för många, så kanske vi kan spela vid två tillfällen fast kortare? Funkar inte det?
Jag har tvättid på söndag, men det är inte som att jag måste sitta och glo på tvättmaskinen för att den ska göra det den ska.God45 said:Tekniskt sätt kan jag spela söndag på dagen. Så 11-14 på söndag kanske funkar för folk