Basenanji
Postd20modernist
@fjodorsenuba fu har nu fyra röster på dig exklusive Octas, Hägerns och Sidds bostaden röster.
….vill du kommentera något?
….vill du kommentera något?
Jag tänker mig dig verkligen inte som lat.För att jag är lat, andra får hålla på och räkna på blodspoäng. Jag ids inte riktigt och andra har ändå bättre koll. Sedan tycker jag väl också 8men här kan vi dricka vin) att det är lite grönande att inte vara egoistisk kring blodet. Jag vinner ju med bynh, oavsett hur pnga blodspoäng just jag har.
Och hörni, vilken jäkla drabbning det här har varit! Jag är ganska trött nu, som ni märker. Tror att ni också är det. Så nu vill jag att vi orkar med hela vägen in i kaklet. Nu ska vi vinna det här spelet! Årets By 2024: vi ska bli den!
Bra tänk Basse.Jag vill att alla bybor (ulven kan hålla sig borta, tack på förhand ) förhåller sig till denna hypotes:
"Ulvarna är två stycken.
Andersson är den ena och X är den andra.
Nu är det R4 och Andersson riskerar att röstas ut. Eftersom ulvarna inte vill det kommer de försöka misstänka andra."
Vilka ulvar ser ni då?
@Basenanji varför tummade du det här inlägget? Det stämmer ju inte och du har bara 1BP påstår du ju nu. Dessutom gick du ju sedan och röstade på Sidd så du kan ju inte hålla med om något i inlägget jag skrev.Såja äntligen lite medgång! Känner mig helt slut efter alla missöden det här spelet så skönt att nåt har gått vägen.
Tack @Anthrox också för strålande byboande!
Och Andersson din sluge lågmilde ulv. Vill höra sen om det verkligen var något 40 års kalas
Som det ser ut nu står det alltså mellan Fjodor och Brynolf. Kan vi utesluta oss andra med mer BP?
Jag tänkte just skriva: varför sitter Octa så lugnt idag å deltar inte?@Basenanji varför tummade du det här inlägget? Det stämmer ju inte och du har bara 1BP påstår du ju nu. Dessutom gick du ju sedan och röstade på Sidd så du kan ju inte hålla med om något i inlägget jag skrev.
Sånt här får mig att nojja. Ulv som egentligen har mer BP som gjort ett litet misstag kanske?
Svårt med smileys de kan tolkas så olika; jag höll med om det du skrev.@Basenanji varför tummade du det här inlägget? Det stämmer ju inte och du har bara 1BP påstår du ju nu. Dessutom gick du ju sedan och röstade på Sidd så du kan ju inte hålla med om något i inlägget jag skrev.
Sånt här får mig att nojja. Ulv som egentligen har mer BP som gjort ett litet misstag kanske?
Äh, jag gillade mer det andra Octa skrev där.Som det ser ut nu står det alltså mellan Fjodor och Brynolf. Kan vi utesluta oss andra med mer BP?
Såja äntligen lite medgång! Känner mig helt slut efter alla missöden det här spelet så skönt att nåt har gått vägen.
Tack @Anthrox också för strålande byboande!
Och Andersson din sluge lågmilde ulv. Vill höra sen om det verkligen var något 40 års kalas
Medhåll.Jag ser bara Brynolf som tänkbar ulvkandidat till fjodde.