Många har svarat likadant, men här kommer det igen... Du hittar den din drömkvinna där du minst anar det, så är det... När man anstränger för mycket blir liksom så väldigt desperat och desperation luktar väldigt illa, och en någolunda smart tjej känner denna unkna odör på flera mil...
Jag träffade min "drömkvinna" på jobbet... Det hela började med att vi hamnade i "rökbåset" flera gånger och började snacka... lång historia kort.... Det har gått 5 år och jag är otroligt lycklig och kär... Jag menar, kan man inte bara älska en kvinna man sitter brevid med varsin dator och lirar City of Heroes sent inpå natten...
Sen måste man våga vara LITE på, jag menar vad har du att förlora... Om vi tar gåpåkrogen ragging så är det bara köra... På ditt inlägg så verkar du vara lite neggo till större alkoholkonsumtion... Sure, det kan jag respektera och förstå, men va fan... gå och bli karatefull och sen väljer du ut 10 tjejer du tycker är snygga, sexiga eller vad du nu tycker är viktigt, sen går du fram till var och en av dessa tjejer under kvällen och frågar om Ni ska hångla lite, rakt upp och ner... Men inte på ett "tjenajagär50påfinlandskryssningochäcklig" utan med lite attityd och självsäkerhet. Jag lovar dig att en av dessa tio kommer att trycka in tungan i käften på dig... Sen hurvida deta är din drömkvinna vet jag fan.. men skoj är det...
Seriöst, ta det easy... Försök att lära känna massa folk, även om jag ibland kan känner äckel av människor så vet jag att jag inte klarar mig själv... Man får helt enkelt bita ihop, tränga sig på... utöka vänskapskreten med människor man kanske inte helt skulle vilja umgås med...
Jag har polare jag super med, polare jag lirar rollspel med, polare jag nätverkar med osv, osv...
Lycka till....
PS. Sorry för allt svammel, jag är full! DS.