...i armarna på en annan snubbe.
Alla är redan upptagna. Köp porr istället.
Ämen, vet du vad jag tror? Jag har sett vad det är för typer som studerar efter min kurs, på kvällarna; det är en HTML-kurs där man knackar in kod direkt i anteckningar, och typ ingen på kursen fattar ens var man hittar sluttaggen på ett tangentbord.
Liksom, de är inte där för att bli webbmasters... Några är där bara för att de är muppar (förstås), några är där för att de vill bygga en sida åt sin bowlingförening (de borde ha gått en kurs i frontpage istället, men jaja), och så finns det några där som man liksom tvekar lite på... Det är tjejer och kvinnor i yngre medelåldern som säger "åh, det är så himla roligt!" med helt uppriktig iver (jo, jag lovar!) så fort som de fattat att de ska skriva "bgcolor="pink"" inom bodytaggen. Min teori är att samtliga dessa kvinnor är singlar (eller ihop med fullständiga ruckel till pojkvänner som de inte vill umgås med) och ordentligt svältfödda på bekräftelse. De är liksom inte djärva nog att ha dildoparty med väninnorna, eller något annat hårt, så de går på kurs istället.
...och egentligen är det ju just den inställningen som man eftersöker hos ens drömkvinna. Liksom, en krydda av desperation och undertryckta begär, utan att för den sakens skull vara en sån där mofo som åker till thailand för att hitta sig själv eller som får för sig att de har reggae i blodet och börjar med afrikansk dans.
Så... man kan hitta dem på en kurs.
---
Men vafan, krogen är underskattad. Ni (och jag, till viss del) ogillar den bara för att vi är nördar, och nördar är så djävla bittra på resten av mänskligheten. Går man ut och tycker att alla är idioter, och sitter och gnisslar tänder bara för att det spelas lökig musik eller för att någon börjar prata om något korkat, då får man mycket riktigt sitta helt själv och ha tråkigt. Vad man ska göra, det är att bara droppa alla sådana anspråk och kliva ner från sina höga hästar. Släpp fram apan inom dig, helt enkelt.
(Särskilt om du har en snäll men oblyg apa. Min apa kan vara ganska jobbig)