eller en uppdatering av det åtminstonde...
Kult är ett förjävla bra spel om man har rätt spelledare...
men så tittar man i boken...
o fan va det finns grejer jag stör mig..
tryckfelen e inte så taskiga men...
Kiai tex... man skriker i karate (eventuellt andra kampsporter också) för att då spänner man magmusklerna.. så ifall det skulle komma en counter attack så tar det inte lika ont
i kult står det att man skriker för att få motståndaren ur ballans så att han tappar sina handlinar
dessutom ska man träna äckligt, äckligt mycket för att bli tex stormästare från mästare.. eller mästare från lärare...
stormästare och mästare är inte folk som Mr Myiagi i karate kid eller andra gamla gubbar som studerat karate hela sitt liv tills dom stupar vi 70 års ålder.. dom e helt enkelt för gamla... kroppen hänger inte med mera då den föråldras..
visst kan dom sin sak men snabbheten o styrkan finns inte..
25 - 35 skulle jag gissa på att en stormästare håller sig inom....
sen stör jag mig som fan på reglerna för tunga vapen o granater..
en granat gör fan lika stor skada oberoende hur bra man e på att kasta den (allså om den hamnar på samma ställe...)
o så skulle info om Gatling va trevligt
hmm..
låter det va såhär innan det blir för långt...
några åsikter ???
/Jeffe the Machine Man
Jeffe the Machine Man
Kult är ett förjävla bra spel om man har rätt spelledare...
men så tittar man i boken...
o fan va det finns grejer jag stör mig..
tryckfelen e inte så taskiga men...
Kiai tex... man skriker i karate (eventuellt andra kampsporter också) för att då spänner man magmusklerna.. så ifall det skulle komma en counter attack så tar det inte lika ont
i kult står det att man skriker för att få motståndaren ur ballans så att han tappar sina handlinar
dessutom ska man träna äckligt, äckligt mycket för att bli tex stormästare från mästare.. eller mästare från lärare...
stormästare och mästare är inte folk som Mr Myiagi i karate kid eller andra gamla gubbar som studerat karate hela sitt liv tills dom stupar vi 70 års ålder.. dom e helt enkelt för gamla... kroppen hänger inte med mera då den föråldras..
visst kan dom sin sak men snabbheten o styrkan finns inte..
25 - 35 skulle jag gissa på att en stormästare håller sig inom....
sen stör jag mig som fan på reglerna för tunga vapen o granater..
en granat gör fan lika stor skada oberoende hur bra man e på att kasta den (allså om den hamnar på samma ställe...)
o så skulle info om Gatling va trevligt
hmm..
låter det va såhär innan det blir för långt...
några åsikter ???
/Jeffe the Machine Man
Jeffe the Machine Man