unfair said:
Detta brukar folk gilla och jag hade tid över så:
Inlägg (detta inräknat och med Xyaz's som förra):
Vicotnik 28
Spider Jerusalem 19
Pilzeman 22
Basenanji 15
Paxen 5
Vimes 26
Unfair 12
Xyaz 10
OBD 5
KK 20
Antemannen 1
Tyr 7
Jag gillar sånt här. Det öppnar upp för lite fria tankar på hur mycket som sagts och om det är något som har sagts som är av vikt.
Utifrån din lista kommer jag nu göra en högst personlig bedömning av alla spelare.
28+ Vicotnik: Har en del små ping som jag varit inne på. Inte ovanligt att Vicotnik ligger i topp.
19+ Spider Jerusalem: Fler inlägg än vanligt. Bättre kontroll på inläggen och inte så flokigt. Får lite vibbar om att vissa saker som skrivs är lite på chans. Kan inte riktigt sätta fingret på vad det är, men lite svajjigt är det till och från för Spiders del. Röstar fortfarande på Tyr och skall återkomma efter lunch. Då hoppas jag på något vettigt och av vikt.
22+ Pilzeman: Känner mig rätt klar med Pölzemannen tillsvidare. Mycket luft i dessa 22 inlägg.
15+ Basenanji: Känns som att Basse vill ha bättre koll på saker och ting innan det kommer inlägg. Känns också som att det är värt att vänta på dessa. Kan tillföra mer säger min magkänsla.
+5 !Paxen: Måste komma något av vikt inom kort. !Paxen är inte alls med i matchen.
+26 Vimes: Stabil. Inläggen är tunga och innehåller inte så mycket jamm och luft. Får bybo-vibbar inte varulvs-vibbar här. Icke att förglömma; Man lär sig av sina misstag som ulv.
+12 Unfair: Luft.
+10 Xyaz: xyas. Okay med andra ord. Behöver luft istället för att skriva luft.
+5 OBD: Har varit runt och seglat lite knasigt från start. Ingen osund idé att dra på sig ulvröster genom att nämna utröstningen så som han gjorde, men lägger man till powerrolls fiskandet eller vad vi skall kalla det i början så..
+20 KK: ?
Exakt 1 Antemannen: När väl Antemannen dyker upp så har vi ju ett batteri med frågor. Vimes har varit snäll och skrivit en liten hjälptråd så Antemannen behöver inte oroa sig. Ställ frågor till oss så löser det hela sig.
+7 Tyr: Stabil. Dock inte alls lika på som i det senaste liret. Då fanns Tyrsan alltid till hands och var fanimäj mer inloggad än mig på den här sidan. Vill se Tyrsan steppa upp en nivå. Klart bra spelande så här långt men du kan mer Tyrsan.