Konrad Konvalj
Myrmidon
Som jag ser det är utrustning något som vi inte alls behöver tänka på. Jag ser inte nått samband till någon utrustning någonstans och jag ser inte att någon indikerar att de bär någon form av utrustning. Således tror jag inte att någon ulv sitter och sliter sitt hår för att de måste ljuga om någon utrustning.Unfair said:Jag kan även tillägga lite funderingar jag har kring utrustning. Jag tror inte att varulvarna har någon utrustning utan jag tror att de i detta nu (eller tidigare) suttit och behövt ljuga ihop utrustning som de känner kan vara passande. Och då ingen faktiskt utrustning har blivit outad så känns det som att det kan vara ett av de områden vi har störst chans att fånga en ulv på tidigt.
Okay för att Vimes har nämnt att det inte finns någon koppling mellan kategorierna Förmåga och Utrustning, men även det ser ju jag som lite knasigt eftersom jag inte ser någon kategori som vidrör Utrustning.
OBD har ingen utrustning, Vicotnik har ingen utrustning och jag har ingen utrustning. Jag har ställt frågon om fler kan säga något i frågan och det kanske är någon som har svarat som jag missat. Skall kolla det.
Jag kommer fortsätta att rösta på dig. Det är fler än jag som vill veta vad du har för utrustning eller höra dig snacka ikring den.