Re: Mot deadline!
Min röst: Ond Bråd Död
Jag vill ha åtminstone en förklaring.
Det här är en bättre röst än min som är på vimes just nu.Vicotnik said:Ond bråd död gör ett intressant inlägg (#786244):
Där börjar han med att säga att Unfair och Spider är skummast men avslultar sin post med att säga att Jag och !Paxen är hans misstänkta. Jag skulle vilja få en förklaring till hur OBD tänkte när han skrev den här posten. Det verkar tydligen som han ändrat uppfattning om vem/vilka som är mest skumma medan han skrivit sin post. Det inlägget är även ett av få inlägg som är längre än 1-3 rader från OBD. OBD normala inlägg innehåller oftast 1 rad och bara en fråga. Även OBD död verkar ta den lätta vägen genom spelet och postar några frågor då och då samt så verkar han helt ointresserad av att följa upp dem.Ond Bråd död said:När jag gått tillbaka och läst om framstår Unfair och Spider som skummast. Särskilt Spiders intetsägande snömos om att man är skum om man outar utan press. Vicotnic saknar skärpa och bidrar inte tillräckligt. Känns som han sysselsätter sig med ulviska strösysslor och hakar upp sig på detaljer.
...Text...
Mina misstänkta är: !Paxen och Vicotnik och lite längre ner på listan:Basse och Cassius.
Röst:Vicotnik
Min röst: Ond Bråd Död
Jag vill ha åtminstone en förklaring.