@Hellzon jag vill att du grundligt förklarar varför du tyckte att Michael var så viktig att analysera att du kunde strunta i alla andra!
Det var som jag sa i R2-tråden, jag hann analysera en person i den enorma tråden som inte skrivit enorma textmängder innan rundans slut. Och jag hade lite vibbar från michael innan, och kom ju även fram till att han var småmysko.
Därav kändes det befogat att sia honom. Dessutom siar jag innan jag går, så jag var ju tvungen att gambla på att någon kommer ner till mig på passagerardäck innan jag siar, och där kändes michael som den sannolikaste att få sia alls (han hade gått ett steg från för till akter, kändes rimligt att han skulle gå neråt som jag gjort rundan innan).
Gällande
KrilleW så fattar jag fortfarande inte vad betet GÖR? Folk gissar på gift, det låter ju jätteimba om KrilleW minerar ett rum för ulvar, då kunde han ju bara lämnat betet på bryggan och hållt truten tills det small. Jag kanske har missat nåt men jag får vibbar att KrilleW inte själv bestämt sig för hur hens förmåga funkar. Något rödande men överlag håller jag henom på den gröna halvan.
Ifall jag stryker med så...
Björn den Gode är rimligtvis grönast på plan. Hans medvetna/omedvetna smulande av sin roll som länspumpare sedan spelets början var ju subtil som en flodhäst som äter knäckebröd.
Får ta
Korpa och
Lukas lite i försvar. Vimes har utlovat jättebläckfiskar. Tåget hade Spöktåget, det finns en lucka i schemat. Finns många tecken på att den utröstade inte dör direkt den träffar vattnet. Nu är ju inte de supergröna för det men jag tror Vimes har en plan för de som hamnar i vattnet.
Med det sagt vore det ju najs att tippa hela akterdäck i havet och börja om med resten.
Nu ska jag jobba, hinner tjöta med er trekvart på lunchen innan rundan slutar.
Fast... jag var nog lite snabb på Impetigo.
Röst: Ingen