Re: Därför ska arvidos dö
Så här står det i anmälningstråden:
Och så här ser mina PM till Feuflux ut:
Ahaaa... Klurigt! Fast jag skrev ju faktiskt inte "Här kommer mitt obligatoriska PM".Björn den gode said:Ponera då att man är god och faktiskt tror det här och skickar in ett pm första dagen och säger "Hej här kommer mitt obligatoriska pm" då räknar jag med att spelledaren kommer upplysa den deltagaren om att det inte finns några obligatoriska pm i det här spelet. Och även då så kommer man när det väl blivit dag 3 vara helt säker på att det inte finns några obligatoriska pm.
Det är helt enkelt omöjligt att missförtå regeln om man är god.
Så här står det i anmälningstråden:
Vilket jag läste igenom lagom snabbt, det här är ju inget vi inte sett förut...Feuflux said:3) Innan rundan är slut ska alla deltagare skicka ett PM till mig. Zorakierna ska ange vilken riddare de vill lönnmörda. De med specialförmågor ska ange vilka riddare de vill rikta dessa mot. Övriga skickat bara ett tomt PM (frivilligt, men om någon hårdbevakar sidan med inloggade forumiter och ser vad ni gör så kan det vara bra som förvirrande element).
Och så här ser mina PM till Feuflux ut:
Och på dessa har jag, förstås, inte fått några svar: Allt var ju i sin ordning. Att jag fram tills nu missat att de obligatoriska PM:en inte var så obligatoriska tycker jag inte är en så konstig grej: Är de frivilliga så försvinner ju faktiskt hela poängen med dem...Det här är ett PM