Re: Rösträkning
Ja, nu våldsoutar jag också, precis som jag inte ville att ni andra skulle göra. Det skiter jag i. Dessutom är LJSLs outning typ lika dålig som CPR och trumfas endast av Reccas superdåliga outning.
Om jag måste starta ett nytt drev för att få ur dig namnet så tänker jag göra det, men jag hoppas på att du inser att det kommer ta lång och onödig tid.
Röst: LJSLarsson
Jag tycker inte att du gav tillräckligt med information, för din outning skulle lika gärna kunna referera till mitt vapen, och det är en scum tell.LJSLarsson said:Mukwa - Jag tycker jag gav tillräckligt med information under mitt drev. Från en som inte outat själv tycker jag det verkar misstänkt med extra informationsfiske. Du var dessutom på Vicotnik för att vidare avslöja vad CPR betydde när de flesta var ganska nöjda, också ett potentiellt tecken för ulv i behov av information om vapen.
Ja, nu våldsoutar jag också, precis som jag inte ville att ni andra skulle göra. Det skiter jag i. Dessutom är LJSLs outning typ lika dålig som CPR och trumfas endast av Reccas superdåliga outning.
Om jag måste starta ett nytt drev för att få ur dig namnet så tänker jag göra det, men jag hoppas på att du inser att det kommer ta lång och onödig tid.
Röst: LJSLarsson