Spider Jerusalem_UBBT
Swashbuckler
Re: Rösträkning
Det finns en pistol av Browning som bara är ett modellnamn, tänker inte nämna det då jag vill se vad vimes svarar. Men jag håller med då mitt vapen är mycket ordentligt specat.Recca said:Eftersom ingen har reagerat på att Vimes bara har märke och modellnamn men inte vapentyp i namnet så ska jag inte hänga upp mig på det, men jag tycker att det är en anmärkningsvärd skillnad mot hur andra har beskrivit sin beväpning. Som en tilläggsfråga till Vimes när han ser det... Skulle vara intressant att få läsa lite tankar kring det här.Tyr said:Om jag har förstått det hela rätt så designade Browning många vapen, men inte alla tillverkas av företaget Browning. Kan du bekräfta att vapnet tillverkas av Browning? Jag tänkte att du kanske i all hast missuppfattade något.Vimes said:Så, åter igen: jag har från Paxen fått ett modellnamn som inte säger något explicit om vare sig vapentyp eller tillverkare. Detta kollade jag upp och outade vapentyp och tillverkare. Själva modellnamnet har jag brödsmulat, likaså att det var en pistol jag hade (i ett av de första inläggen).