Med undantag för mig då... se mitt tidigare inlägg med min röst på Lu-kaazh.Lu-kaazh har Vimes haft som en huvudkandidat rätt länge och det pågrund av snutvapnet och låg profil. Han är ju rätt ensam om att tycka att Lu-kaazh är så pass röd.
Och med det i åtanke.xyas said:Brynolf
Hans agerande i slutet på rundan var lite väl uppjagat tycker jag. Innan dess spelade han dock stabilt.
4 up.
Nu tänker ju inte jag försvara mig på nått vis här, men jag är glad att få mig en utvärdering av dig så jag vill gärna svara upp lite på den.xyas said:Konrad Konvalj
Är jag osäker på. Har pendlat en del under rundan mellan att vara sig själv och spela lite udda. Ryckte upp sig som fasen under dagen idag.
2 up.
Varför tycker du det var dumt? Han var/är ju misstänkt av flera.Recca said:Woo! Och Boo.
Jag siade, kanske dumt, Lukaaz. Han har en pistol eller revolver men inget tvåhandsfattat vapen.
Då måste jag fråga varför valde du att sia Lu-kaazh. Observera att jag inte säger att det var ett dåligt eller bra val jag är bara nyfiken på att veta varför du valde att sia honom.Recca said:Woo! Och Boo.
Jag siade, kanske dumt, Lukaaz. Han har en pistol eller revolver men inget tvåhandsfattat vapen.
Varför skulle man ljuga om att ha liten picka? =) Lögnarna finns rimligen bland de mer välutrustade spelarna.Recca said:Woo! Och Boo.
På slutet så pausade jag rollspelet flera gånger och rusade in hit för att läsa. Först när det var 10 minuter kvar och det stod klart att Vimes skulle bli utröstad insåg jag att jag var tvungen att byta mål. Jag var rädd att jag inte hade tänkte igenom mitt val tillräckligt väl, dock.xyas said:Varför tycker du det var dumt? Han var/är ju misstänkt av flera.Recca said:Woo! Och Boo.
...Det har du rätt i va?Brynolf said:Varför skulle man ljuga om att ha liten picka? =) Lögnarna finns rimligen bland de mer välutrustade spelarna.Recca said:Woo! Och Boo.
Jag känner detsamma. Jag är lite uppriven också för alla dumheter jag kläckt idag.Korpa said:De senaste dagarnas sömnbrist spökar och jag har läst men har inte direkt kunnat ta in vad som står, så jag måste avvakta till imorgon innan jag skriver något vettigt. Min röst får förbli oanvänd tills dess.
Jag också. Dessutom så gav Vimes avrättning lite mer cred till att vapentypen på slutet är viktig. Som det ser ut nu så skulle jag gissa att Lu-kaazh är ulv och att Mukwa saknade vapentyp eftersom han är miller. Det betyder att åtminstone en snut har insett detta och ljugit om vapentypen på slutet. Paxens inlägg säger att det är några poliser kvar, men vi trodde väl aldrig att det bara fanns 2 snutar. Nu är det iaf bekräftat.Vicotnik said:Jag är fortfarande positivit inställd till att hänga Lu-kaazh som det ser ut nu. Dels så har han en polis-pistol, dels så saknar han "vapentyp" i namnet och dels så verkar han vilja vända drevet mot Mukwa i slutskendet.
Röst: Lu-kaazh
Vicotnik said:Konrad vad anser du om mina tankar kring lu-kaazh?
Det är den du menar va? Eller är det det du skrev då du lade din röst på Lu-kaazh förra rundan?Vic said:Jag är fortfarande positivit inställd till att hänga Lu-kaazh som det ser ut nu. Dels så har han en polis-pistol, dels så saknar han "vapentyp" i namnet och dels så verkar han vilja vända drevet mot Mukwa i slutskendet.
Sist ut med sin outning var Korpa.Tyr said:Det betyder att åtminstone en snut har insett detta och ljugit om vapentypen på slutet.