Hur är du grönast av alla här inne?
Utifrån förra rundan och vad folk tyckte så var jag inte direkt misstänkt, och om det har vänt så vill jag gärna att någon berättar det för mig.
Du är inte det minsta grön vill jag påstå. Hela (eller halva i alla fall) runda 1 pingade du big time och var inne på så mycket tok att du lika gärna skulle kunna blivit hängd då.
Sluta. Jag pingade inte alls big time i runda 1. Jag gjorde en av mina bästa förstarundor i det här spelet. Koncisa inlägg och jag grävde runt en hel del. Det där "big time" trodde jag var utrett för längesen. Att jag lika gärna kunde blivit hängd i runda 1 hade ju varit ulvarnas fel rakt igenom i så fall. Både Lu-Kaazh och Vimes hängde på mig.
Vimes motarbetade dig är ju en sak som grönar dig, men det säger inte att du inte är ulv för det.
Nä, fine. Att jag samtidigt drevar mot Lu-Kaazh för att slutligen dreva ut honom i runda 2 är allmän varulvstaktik? Jag var ju för bövelen ulvarnas target numero uno i runda 1 och i runda 2 fortsatte Lu-Kaazh som en ångvält mot mig. Det är den primära anledningen till att jag tycker att jag klassas som en av de grönare. Att jag sedan, med min roll, kan peka ut hur en äkta röding ser ut genom mitt vapen är en annan. Nu känns det dock inte logiskt för fem öre att vi ska ha det så här lätt, och därför har jag ju svårare att tro på t ex Xyas outning. Men, som jag skrivit tidigare, så tror jag inte alls att det är omöjligt att någon ulv sias grön för att kompensera allt som vi har fått. Det gör mig dock knappast mindre grön om Xyas info stämmer eftersom det då finns fler spelare att välja bland (vilket skulle vara mer logiskt än att Tyr kan gröna 4 pers rakt av).
Jag skulle t o m kunna sträcka mig så långt att det går att argumentera för att vi har fått Tyrs info just för att den rakt av är vilseledande, alternativt att Recca var nån form av naiv siare (men då stämmer garanterat inte Xyas förmåga längre). Jag tycker mest att det är heltokigt att vi kan gröna alla med tvåhandsvapen.
Efter runda 1 har du fallit tillbaka och inte synts till så mycket så att glida in och skriva att du är en av de grönaste här just nu ser jag inte som grönande.
Jag skrev det inte direkt för att få extra pluspoäng från er andra. Jag skrev det för att de flesta i förra rundan hade mig som grön, men mest för att visa på att det faktiskt fanns folk som bättre hade behövt OBDs skydd förra rundan. Min aktivitet suger, deal with it. Enligt mig är det ingen scum tell värd att fälla någon för, men jag förstår att det är en nagel i ögat. Jag har dock tvingats prioritera - antingen fuckar jag upp den här terminen i plugget också, eller så tar jag min förbannade examen. Jag tror dessutom att det är jobbigare för mig än vad det är för er, för ni behöver bara anpassa er till en relativt inaktiv Mukwa. Jag behöver anpassa hela mitt spel. Så, nu lovar jag att inte gnälla mer över min kassa aktivitet.