Re: Men xyas outar ju inget
Btw, om någon har information som pekar på att vi inte alls spelar Duck Tales så säg till. Ni behöver inte säga exakt vad ni har, bara att "Nej, utifrån min roll verkar det inte vara Duck Tales som är fallet."
Så nu går det bra att börja rota i fluffet? Alltså. Jag vill också ha svar på det här, men ett stort fett STOPP!!! när
jag håller på med det gillar jag INTE.
Det har hänt en del sen inatt när jag skrev mitt sista inlägg och det har tagit tid att sätta sig in i det (dessutom vaknade jag 12).
Xyas ville uppenbarligen inte outa någonting alls och han hade bara 5 röster på sig så jag fattar inte varför han så snabbt slänger ur sig det. Det luktar mer ulv efter den här outningen än tidigare. Han tar en karaktär som BARA är med i Duck Tales (scum tell), han hintar om att han har en förmåga som han vägrar släppa(scum tell). Xyas hade inte behövt säga någonting så här fort (INGEN annan har gjort det), framförallt inte gått ut med att han har en förmåga (när han själv skriver att valet att outa namn är för att det är bäst). Om Xyas har en förmåga hade det ju varit waaaay smartare att spela lugnt och avvakta tills det trillat ner nån mer röst för att sedan lugnt outa namn. Jag köper inte den här outningen.
Xyas vill dessutom se mitt namn. Brynolf hänger på... och nu har Vimes börjat dilla om att han vill se mitt namn. Svaret till er är att ni inte kommer få göra det bara för att ni vill. Att jag har outat Anka har varit fullt tillräckligt för att ni ska försöka leta scum istället för att ge er på en bybo. Jag är nöjd med min outning (i det avseendet). Jag har redan sagt att jag kan gå ut med mer om ni fortfarande misstänker mig (vilket ingen gjort öppet förrän väldigt nyss). Nej. Ni kommer inte få mitt namn utan ett fett drev och jag är nära på att åka ut. Jag kommer inte gå ut med det snabbt, utan i så fall vänta tills det är tillräckligt mycket tid för er att byta röst. Jag finner det väldigt konstigt att folk misstänker mig och känner att de vill höra mitt namn när mycket av det jag gjort och analyserat har varit utifrån mitt namn. Ni kommer kunna gå tillbaks och se vad jag skrivit efter min outning och då kommer ni förstå att jag inte är scum. Och så var det med det. For now.
Xyas hoppar på mig för att jag fluffar och vill ha mitt namn (rädd för att du står på tur?). Xyas har dessutom spelat safe hela rundan. Han går in i Lu-Kaazh-drevet efter Vimes och mig (med samma orsak som oss), han går in som nummer 5 på Arvidos (utan att tillföra egentligen någonting) och sedan
lägger han ned sin röst för att till slut rösta på mig för att jag
petar i fluffet och kom billigt undan med min outning.
Lu-Kaazh: enligt många en huvudmisstänkt. Enligt !Paxen och mig inte lika mycket huvudmisstänkt längre. !Paxen får sota för det, men konstigt nog inte jag. Att Lu-Kaazh letar i fluffet efter att ha outat ser jag som bra. Vimes också tydligen (numera). Lu-Kaazh har åtminstone inte för mycket i huvudet för att missa när jag kommer med ett konstigt uttalande om mitt namn kontra hans. Som jag skrivit tidigare är jag inte alls lika säker på att Lu-Kaazh är den huvudmisstänkta längre. Vimes har däremot pingat för första gången på radarn. och det ganska högt. Xyas... Ja, du... vad ska vi tro? Du har ju redan förklarat att du vägrar att bli pressad mer. Lite väl enkelt, va?