Re: Brynolf on Lukas
xyas said:
Det är myckte fokus på min ovilja att outa information/förmåga. Men ingen annan har outat det heller eller hur?
Nä, men ingen har ju hintat om det heller, vilket gör att du sticker ut. Nu har du ju givit ett hyggligt svar och jag tycker inte du ska ge något mer där, men jag fattar ju inte för den sakens skull varför du började hinta om det över huvud taget.
Så du ser inte Lukas scum tells, vilket jag gör och pressar honom hårt genom nästan hela rundan.
Var det så tydliga scumtells då? Låt oss se...
* Dåligt skådespeleri i kommentaren om Konrads "kattsko"
* Byter snabbt röst till Mukwa efter att det har förklarats vad Kattsko betyder
* Vag hint om namn "är en anka men inte en Anka". Mukwa hade redan gått ut med en ungefär lika vag outning.
* Velar om i vilken setting hans karaktär passar in.
* Hintar om att STORA namn har STORA förmågor.
* Outar ett mycket perifert namn.
* Vild teori om att spelet baseras på Barks eftersom hans karaktärs namn skiftade mellan settingsarna.
* Håller sig undan och svarar inte på anklagelser.
Det är egentligen bara det sistnämnda som jag tyckte var verkligt skumt. Visst, det är ganska många pings ovan men de är inte särskilt starka. Jag tycker inte det var orimligt att inte misstänka Lukas särskilt mycket, och det var jag inte heller ensam om. Jag tycker snarare att du överreagerade på Lukas beteende. Att du hade rätt i slutändan är inte relevant.
Och ändå ligger din röst på mig nu?
Ja, jag har satt ihop ett scenario innehållande dig och Lukas som jag gärna vill att du kommenterar.