Vimes
Sillkung
Brynolf on Lukas
Så, jag tänkte kolla igenom vad Brynolf skrev om Lukas i förra rundan. Det var inte så mycket. Eller alltså, han nämner honom inte alls i sina resonemang kring misstänkta annat än på det här sättet:
Jag påpekar igen: ovanstående är det enda Brynolf skrev om Lukas (förutom saker som att det är drygt med att Lukas heter Lu-kaazh) förra rundan...
Så, jag tänkte kolla igenom vad Brynolf skrev om Lukas i förra rundan. Det var inte så mycket. Eller alltså, han nämner honom inte alls i sina resonemang kring misstänkta annat än på det här sättet:
Alltså, de mest misstänkta är Lukas och Xyas (och Konrad), i slutet av dagen ligger Brynolf som enda spelare med sin röst på Mukwa, när två av hans huvudmisstänkta (Lukas och Xyas) står och balanserar på knivseggen. Brynolf, varför gick du inte in där och petade?Brynolf igår said:Ok, nu är det alltså väldigt jämnt. De minst gröna är i mina ögon Lu-kaash, Paxen och Xyas men nu när Konrad sprungit till skogs efter att ha goofat sitt namn vet jag inte vad jag ska tro. Jag röstar på honom tills vi fått klarhet i den biten. Jag kommer vara tillgänglig fram till deadline så den rösten hinner jag flytta på.
Röst: Konrad Konvalj
Jag påpekar igen: ovanstående är det enda Brynolf skrev om Lukas (förutom saker som att det är drygt med att Lukas heter Lu-kaazh) förra rundan...