Basse said:
Men han ville också ha ut bDG och han flyger nära marken.
Kära Basse... hur har jag flugit nära marken? Missade all skit jag fick när jag la en röst på Recca? Och jag och Vimes har inte precis bara stått och kramats i ett hörn denna runda.
Att jag vill ha ut BDG är inte heller vidare sant. På min up-lista har han 3.8 poäng, och jag har fyra spelare över honom. En del av dessa poäng var en överreaktion från mig (eftersom han pratade så nedlåtande om min röst på Recca), men tar man bort detta så ger jag han honom fortfarande 3 up (han har spelat hårt och aggresivt och han började spelet med en helt omotiverad röst från ingenstans).
Jag skrev klart och tydligt att de jag kan tänka mig att hänga är Vimes, Brynolf, Emp och dig, och jag la min röst på Emp (rent av baserat på Björns observartioner).
Tittar man på resten av din up-lista tycker jag att den är mellanmjölkig rakt igenom.
4 poäng på Mukwa för att... du vill ha mer action på honom? 4 poäng på Brynolf för att... han flyger lågt? Du ger inga motivationer, du skriver lustigt om högtalare och trattkantareller istället.
Du ger 2 up till Konrad, Recca, Vimes och BDG helt utan motivation. I dagsläget kan man väl förstå att det är gemene mans åsikt att KK och Recca är gröna... men du förklarar dig inte det minsta om Vimes och BDG, som det råder blandade meningar om?
Din intetsägande lista och din felaktiga analys av mitt spel rödar dig skarpt för mig och du är tillsvidare min toppkandidat för hägning:
Röst: Basse
Kan du förklara hur du tänkte när du skrev det du gjorde om mig, och kan du kanske motivera dina andra poster lite bättre också?