Patient Beta
Swordsman
Jag har alltså genom att vara borta en hel dag missat en hel del, ser jag nu. Dags att kavla upp ärmarna och bidra lite, med andra ord. Men, gomorron iallafall
Först och främst tänkte jag möta den här:
Räknat och uppdaterat nu, och röstläget är:
Empiricus har 4 röster (Brynolf, Nässe, Konrad Konvalj och Hastfer)
Nässe har 4 röster (Vimes, Recca, Mukwa och Basenanji)
Hastfer har 1 röst (Empiricus)
Och som jag har förstått det, det case som finns mot mig är:
- Efterkonstruktionsgrejen/Empir förklarar varför han gjort som han gjort
- Att jag valde att rösta på Basenanji istället för LJSLarsson i slutet av runda 1
- Att jag inte varit lika på hugget och aktiv som förra spelet
Jag måste läsa igenom allt igen för att se om det är något jag missat. Kommer mer snart.
Först och främst tänkte jag möta den här:
Den posten skrev jag med tanke på två inlägg från denna och förra rundan:Brynolf said:Ser att Emp frågat i en annan tråd om Gdocs-sammanställningar är ok. För att ta på sig fylle-metaglasögonen, kan det tolkas som att han fiskar efter en ursäkt från SL att inte behöva fortsätta med sekreterandet. Som ju av förra spelet att döma var hans stora kall i livet. Varför skulle han vilja slippa det? Jo, om han innehar svans förstås.
Långsökt, men vill bara slänga ut det. Feel free to ignore.
Mukwa said:Ärligt talat är jag inget fan av de där externa dokumenten. Egentligen borde det bryta mot reglerna eftersom vi inte får ha någon kommunikation utanför speltrådarna, och jag orkar inte klicka upp dokument hit och dit. Skriv långa statistiska grejer i [ spoiler ] istället.Empi said:Jag funderar på att låta UP-dokumentet vara redigerbart för alla
Den stora skillnaden i hållandet av statistik detta och förra spelet har varit i hur mycket jag har kunnat sitta med det. Nu har jag mer sällan varit vid datorn och när jag varit här spurtat igenom statistik, vilket har inneburit några slarvfel. Eftersom Mukwa tog upp den frågan under förra rundan och jag hängde upp mig på den när jag satt och läste igenom trådarna igen i fredags så ville jag flagga den frågan så att vi kanske kan kika lite på den när liret är över.Brynolf said:Röst: Empiricus
Så länge, tills han shejpat upp sig. Jag vill ju gärna att han ska vara bybo så jag inte behöver oja mig om att hans dokument innehåller ljug, så jag slipper räkna röster själv.
Räknat och uppdaterat nu, och röstläget är:
Empiricus har 4 röster (Brynolf, Nässe, Konrad Konvalj och Hastfer)
Nässe har 4 röster (Vimes, Recca, Mukwa och Basenanji)
Hastfer har 1 röst (Empiricus)
Och som jag har förstått det, det case som finns mot mig är:
- Efterkonstruktionsgrejen/Empir förklarar varför han gjort som han gjort
- Att jag valde att rösta på Basenanji istället för LJSLarsson i slutet av runda 1
- Att jag inte varit lika på hugget och aktiv som förra spelet
Jag måste läsa igenom allt igen för att se om det är något jag missat. Kommer mer snart.