Konrad Konvalj said:
Hastfer said:
Basenanji said:
Och som karamell så här på morgonen...
<div class="ubbcode-block"><div class="ubbcode-header">Klicka för att visa.. <input type="button" class="form-button" value="Visa dolt innehåll" onclick="toggle_spoiler(this, 'Dölj innehåll', 'Visa dolt innehåll')" /></div><div class="ubbcode-body"><div style="display: none;"> Recca är GRÖN
</div>
Godmorgon!
Det här tycker jag ger Mukwa ännu mer rödhet.
Du får gärna peka ut på vilka sätt det ger Mukwa ett rödare skimmer. Gärna i punktform och med dina ord.
Jag har diverse tankar om Empis-Mukwa så allt gällande det spåret är av vikt. Det räcker inte med att peka finger och säga att Mukwa blev rödare. </div></div>
Som jag skrev när jag gjorde listan kan jag ha fått några saker fel, men då får Mukwa påpeka detta.
Från min plats när jag blev inkastad hade jag skummat igenom allting och sett Emp som rödast, inga starka grunder men någon uppfattning måste jag ha. Sedan går Recca på att jag ger ifrån mig scumtells. Jag tror hon spelar på att spela ut för byn att min ersättar-roll är röd. Uppenbarligen fel av mig.
Nu till Mukwa och varför jag får rödvibbar från han.
Outa han vanilla och gick i förvar för emps vanillaout? detta är jag osäker på om det stämmer, men gör det de är det ett argument. Han sa väl även att min vanilla out inte betydde ett skit och att jag skrev som en ulv?
Han tonar ner Emps efterhandskonstruktion. har jag för mig.
Han påpekar att recca ser min scumtell med elaka glasögon.
Han går sedan på mig.
Röstar på mig och låter rösten vara kvar (ja ett snabbkast på KK men ändå) fast han är inne i slutfasen.
Larsson röstas ut och han har inte varit där och kladdat.
Men han har en jävla massa citat mot Recca och försöker ulva ner henne (jag köpte det till viss del)
Hans röst ligger kvar på mig. Jag är ju under rödaradarn och blir jag utröstad kommer inte han med någon sistaminuten röst och avgör.
Jag tror han är en superulv.
...Är Emp grön svalnar mina misstankar lite men då är jag nog ute och cyklar helt och hållet
Emp, Nässe, Mukwa tycker jag känns som en vettig ulvtrio. Speciellt om jag lir utröstad, då har Mukwa varit på mig långt innan det drog igång, Nässe har mig som grön (faktiskt) och om jag minns rätt var jag inte topulv på emps lista.. eller ja, han kanske röstade på mig, minns inte riktigt.
Skitsamma, det är detta jag har på Mukwa.
basse: rösten på Mukwa i R1 får väl ses som nybörjarmisstag, jag hade ingen känsla för att någon annan var rödare och jag ville inte råka hänga någon grön av misstag. Och det var väl dåligt av mig, eller?
Ska man som by gå i enad front eller inte? jag fattar inte.
Igår sågade recca min frågor till byn med fotknölarna. Jag trodde vi skulle sätta press på våra misstänkta nu innan röstning men känslan är att det var fel av mig.
Man ska va ärlig och inte följa strömmen.
Recca är ju bevisat grön och då verkar inte jag gjort ett enda rätt under hela spelet om man ska gå på responsen jag fått från henne.
Nåväl.
Nu ska jag sysselsätta mig med annat under dagen. Kommer läsa via mobil och ev komma med något kort inlägg.
Men, som jag sa tidigare, jag håller Emp och Nässe som lika troliga ulvar. Men för att stärka Mukwas rödhet vill jag gärna ha svar på Emp's kulör.
Men jag har inga problem att skicka Nässe inför galgen.
Ska vi gå i enad front eller inte i slutskedet?
Röstar Basse och Recca på Nässe i slutet så måste jag ju tolka det som att det är han byn vill ha ut? Är jag ulv då om jag väljer att hoppa på det tåget?
Rösten på Emp får ligga kvar tillsvidare.