KK said:
Från röven då. Får lov att bygga klart caset ikväll efter kalas och sånt där.
Mukwas R1 är bedrövlig.
* Slarvfel
* Klagar på motivationen
Sannerligen från röven. Du har gått på att jag har gjort en massa slarvfel för att Recca har trott att jag har gjort det.
Facepalm outningen av vanilla är ingenting, eller snarare mer rödande. [Att kolla upp: När hände detta i jämförelse med Empis vanilla outning].
Antingen säger det ingenting eller så är det grönande. Hur du kan få det här att bli rödande förstår jag bara ifall Empi visar sig vara röd, för i min värld skulle inte en ulv gå så långt i tänket att inte ha något pm som jag och Empi gjort.
Konkelman said:
Sammanfattat. Mukwas ulvar i det läget var Nässe och Empis, och Mukwa var väldigt mellanmjölkig. Hade dojan i många båtar samtidigt.
Haha, du har sammanfattat mitt spel i R1 med ett citat från dig?
Jag tycker att jag har tagit ställning genom hela spelet (sedan att min röst har legat cementerad på Nässe den här rundan är byns fel).
* BDG/Emps (tyckte båda var ulvig och försvarade Empis ändå)
Här var det lite segt och det tog ett tag innan jag fattade att det var mer grönande för Empi.
* I ett senare skede står Mukwa med dojan i två båtar igen. (Recca/Hastfer) Ställer sig på Hastfers sida och attackerar Hastfer på samma gång.
Det här har jag redogjort för i ett svar till Hastfer.
Sen har vi ju Larsson beefen med Recca. Det är ju perfekt att som ulv få Recca fälld i och med att han vet att Larsson är grön-gubbe. Därav utlämnas rösten på Larsson i slutskedet. Vart röstade Mukwa i slutet av R1. K.K och Hastfer va? Inte bra spelat när Empis fanns som alternativ.
Att jag har varit på Recca är för att det har funnits något att gå på där vill jag fortfarande hävda. Att jag inte röstade på Larsson i slutet var för att jag aldrig misstänkte Larsson. Empi är inte lika grön för mig längre, men jag har fortfarande ut andra före honom.
Mukwa är en superulv. Det finns bevis.
Ähh... det är lättare att vara ulv. Man har allt att vinna och ingenting att förlora eftersom man redan är i underläge. Som ulv kommer man långt med att bara vara konfliktsökande för då säger alla andra "så skulle hen
aldrig våga göra om hen var ulv". Och btw granskar jag det jag skriver mer när jag är bybo än när jag är ulv, för som ulv vet jag redan att jag ljuger och då är det bara att fortsätta med det, medan jag som bybo måste försöka se så grön ut som möjligt för att byn ska jaga de riktiga scumsen.
Jag kommer gräva mer ikväll, men här finns det ju lite att ta på.
Jag ser fram emot det.