Eksem said:
Frågan är bara vilket försvar jag vill se från Halvtand? Är det någon annan som ser något i Halvtands agerande ni vill ha svar på? Är det på sin plats att försöka dra igång ett drev?
Fråga på om det är något. Det enda jag egentligen kan säga om den här händelsen är väl att jag såg en chans att knipa en kultist i ett tidigt skede. Som bekant kändes det inte riktigt rätt mot slutet, men Dice hade åkt även om jag hoppat av (eller hade det blivit lika om jag hoppat till den olyckliga andraplatsaren?).
Johoohno said:
Fråga till Purgatory angående post #649039
Vad applicerar du för färg på halvtand som du missar ta upp i denna post?
Jag är som Saruman (mångfärgad, för de som inte läst sagan om ringen).
Hellzon said:
Jag tycker för övrigt det är intressant att Halvtand och Poseur dyker upp både här och där. Båda är outade stadsbor,
Suck...
Läs här.
Basenanji said:
1. Har du fluff eller ickefluff-förmågor?
2. När blir du avslöjad ?
3. Säg något om ditt yrke som ger oss en hint om vad det kan vara?
Kanske bara jag som är lite efter, men skulle du kunna definiera vad en fluff-förmåga är?
Vicotnik said:
alla med makt är ju korrupta eller hur?
Absolut. And absolute power corrupts absolutely.
Vicotnik said:
Inlägg tre #648162: Svarar mig att han tror att alla har fått yrken, även kultister.
På tal om det. Varför skulle kultisterna inte få yrken precis som alla andra?
Vicotnik said:
Inlägg tovl #648660: Dice har lyckats ta sig in på Halvtands skumis lista (den skulle jag vilja se).
Jag gör inte listor, excel-dokument, målar kapell eller vad folk nu gör för att hålla koll på allt. Däremot läser jag (bra på att märka ord) och gör en inre notering på misstänksamma saker.
Vicotnik said:
Röstar väldigt dåligt, dvs röstar väldigt sällan
Va? Om jag känner mig någorlunda säker på den jag röstar på, varför ska jag då byta?
Vicotnik said:
ingen lista över misstänka och det är något jag skulle vilja se från Halvtand snarast.
On popular demand kan jag väl slänga ihop en lista, men jag lovar inga underverk.
Embergem said:
Jag ser helt enkelt Halvtands handlingar än så länge som ett försök att göra sig av med mig och Dice så tidigt som möjligt, så att vi inte ska ha en chans att förstöra för honom igen.
Så kan man ju också se det...
Det riktigt stora frågetecknet är väl då: Varför tog jag Dice först istället för dig, som är mer erfaren, och den som "avslöjade" mig förra omgången (den med magen, om man så vill)? Om jag tagit det i omvänd ordning hade du varit ute (om det drevet hade varit lika framgångsrikt), och med lite tur hade mitt "Dice gör som jag"-argument styrkts ytterligare. Och för den delen, om jag nu var ute efter att ta ut er fort, varför röstade jag på Shale?
Hur som helst. Min röst på dig är till för att få fram info. Så om du lägger fram... NÅGOT som ens hintar om bybo så är möjligheten för en ändring hög.
Ditt försvar (eller rättare sagt, bristen på det) ger jag inte heller så mycket för. För lat för att skriva kan svara för en del av din inaktivitet, men inte all.
Hur har du förresten kommit fram till de orangea på din lista?
/Halvtand, som ska försöka få ner sina misstankar i svart och vitt för en gångs skull...