Re: Mera anth! Mera!
Varför väljer du att lägga din röst på Anth? Grund reglen är att alltid motivera varför du röstar på någon i samband med att man lägger sin röst.LJSLarsson said:Jag är den som genom hela spelet haft flest röster. Trots det växande drevet mot Anth och andra misstankar så föreställer jag mig vara i riskzonen när kvällen närmar sig. Då var det oerhört bekvämt för Björn att ligga kvar med sin röst på mig, men då tycker jag han behöver bra motivering för detta.Vicotnik said:Där emot kommer min röst ändå ligga kvar på LJSLarsson, då jag skulle vilja att han förtydligar för mig varför han röstar på Björn den gode och vad som gör att han finner honom röd.
Det han kom med var lösa anklagelser utan konkreta exempel samt att än en gång ta upp min status som potentiell nybörjare/irl-proffs, vilket inte tillför något utan bara är till för att smutsa ner mig.
Jag har låtit min röst ligga kvar på Björn så länge som jag gjort eftersom det inte verkar ha blivit ett ordentligt organiserat drev som skulle leda någon vart. Det har det blivit nu, och jag flyttar därför nu min röst till Anth.
Röst Anth