Nekromanti [Varulvsspel] Thibaultkoden

Brynolf

Dum fan
Re: Mera anth! Mera! :)

Har varit lite mycket idag, men nu är jag hemma och kan vara med större delen av kvällen. Jag hittade något som störde mig med Anth, men måste leta fram vad det var.

Röst: Ingen tills vidare

Konrad Konvalj

Myrmidon
K.K laxar fram biffen

[3] K.K antal siffror 4 totalsumma 18 lägsta siffran 2
[10] Vico antal siffror 4 totalsumma 22 lägsta siffra 1
[1] SJSL antal siffror 4 totalsumma 14 lägsta siffran 2
[6] Brynte antal siffror 4 totalsumma 26 lägsta 5
[8] !Paxen antal siffror 4 totalsumma 18 lägsta siffra 1
[5] anth antal siffror 4 totalsumma 26 lägsta siffran 4
[9] xyas antal siffror 4 totalsumma 21 lägsta siffra 3
[4] Recca antal siffror 4 totalsumma 29 lägsta siffra 5
[11] BDG antal siffror 4 totalsumma 17 lägsta siffra 1
[7] Korpa antal siffror 4 totalsumma 19 lägsta siffra 2
[2] Basse antal siffror 4 totalsumma 18 lägsta siffra 1 (med ändringen 19-->18)

Siffra [här] anger outningsordningen för den kompletta lottoraden i Fas 2 och 2:1

Genom min information kan jag klossa ihop två ulvar genom att lägga samman deras lägsta siffra i sin kombination. Summan av detta skall sedan överensstämma med den som har högst summa (i detta fall Recca), men inte hennes slutsumma utan den lägsta siffran hon har.

Detta är alltså min information. Den är inte vattentät någonstans, men tillsammans med övrig information kan vi ju räkna ut ett och annat. Det finns ju stora mörkertal där det kan ha bluffats om siffror så vi får ta min lista med en nypa salt. Jag tror jag har fått till den rätt och riktigt med de outningar vi har. Utifrån det får vi jobba vidare och lägga in Vicotniks information + siar-anth´s förmåga. Att vi vet att anth har en förmåga är ju bra och den kommer ju hjälpa oss så snart vi hängt någon och fått lite saker bekräftade.

Jag kommer utifrån detta säga vilka jag tycker är ulvar. Alltså, baserat på allas siffror och min information + scumtells.

RESULTAT

Baserat på att Recca är grön. Hennes statts med lägsta siffran 5 är det som jobbar fram ulvarna. (29/5)

Ulvar
Lägsta siffra 4+1
anth
Basse/Vico/!Paxen/BDG

Lägsta siffra 3+2
xyas
korpa/SJSL/K.K

Baserat på att Brynolf är grön. Detta betyder således att Recca bluffat sin slutsumma. Kanske även lägsta siffran.(26/5)

Ulvar
Lägsta siffra 4+1
anth
Basse/Vico/!Paxen/BDG

Lägsta siffra 3+2
xyas
korpa/SJSL/K.K

Med Recca som bubblare eftersom hon numera inte har högst slutsumma och således har filat på kanelen.

Baserat på att anth är grön. Detta betyder således att Recca & Brynolf bluffat slutsumma och kan säkerligen också ha filat med lägsta siffran. (26/4)

Ulvar
Lägsta siffra 2+2
K.K/SJSL/Korpa

Lägsta siffra 1+3
Vicoo/!Paxen/Basse/BDG
xyas

Med Recca/Brynolf som bubblare eftersom de bluffat om sin slutsumma och eventuellt andra nuffror.

Det talar inte riktigt för att anth skall vara måttstocken vi skall rätta oss efter. Han är vår siare utgår jag ifrån nu så det betyder att hans 4 inte är ulv. Det minskar antalet bruningar till några färre.

Alltså är toppsiffran jag slickar på 5 (Recca/Brynolf)
För att få ihop 5 måste jag slå samman en ulv 2:a och en ulv 3:a med tanke på att alla 1:or och 4:or går bort.

Urvalet blir således:
2:or
K.K/SJSLarsson/Korpa
3:or
xyas

Med en litet twist beroende på om Brynolf eller Recca är brun så klart. Är Reccas 5:a hitte på kan hon vara en 2:a eller 3:a vilket gör att Brynolfs 5 är den som styr.

Går jag på scumtells så plockar jag genast in SJSLarsson som vår 2:a eftersom jag inte är den skyldiga 2:an och Korpa har spelat mer byboigt än SJSLarsson.

3:an är således given och det är xyas (eller då Recca/Brynolf beroende på hur vi skall räkna det hela).

xyas har inte spelat så värst scumtelligt utan han har kört sitt spel precis som vanligt. Han var den ända förutom mig som valde att outa antal siffror istället för summan med motiveringen? Det kan vi nog söka upp.

Hmm. Men hur som. Skall jag behöva spika två ulvar baserat på min information så klarar jag ju det inte så klart. SJSLarssons flytt av röst till anth väger rätt tungt just nu. Den kom ur det blå och i ett rätt kritiskt läge så jag är såklart grymt intresserad av att veta vad den baseras på.

Recca kopplade jag tidigt samman med SJSLarsson och det handlade väl om Brynolf. Jag ser ju Brynolf som mer grön än Recca och lägger jag till lite snack som Recca kört med nu på slutet som pekar ut snubbarna med 18 som möjliga ulvar är jag beredd att köpa att Recca kan ha hittat på en hög slutsumma i hopp om att samla på sig powerrolls poäng och sedan var hon ju tvungen att välja en hög lägsta siffra för att fortsätta sitt spel.

Hur som så går det att ställa många saker på sin spets i och med anth´s siar utspel. Där kan vi bekräfta ett och annat.

Kommer jag någon vart? Nej. Jag måste fundera över vart mina främsta ulvpoäng hamnar. Just nu är jag alldeles för osäker och behöver feedback.

!Paxen

Swashbuckler
Re: K.K laxar fram biffen

Eftersom KK har outat info gör jag detsamma (dock i en mer light version).

Min info säger att vi hittar ulvar genom att kolla medelvärde! Visst låter det roligt?

Medelvärdet av ulvarnas totalsumma är högre än bybornas medelvärde på samlande totalsumman.

Hmm, ja, jag sa tidigare att jag skulle inte outa allt jag hade, men nu när jag outade det så har jag ingen mer info..

Konrad Konvalj

Myrmidon

!Paxen said:
Eftersom KK har outat info gör jag detsamma (dock i en mer light version).

Min info säger att vi hittar ulvar genom att kolla medelvärde! Visst låter det roligt?

Medelvärdet av ulvarnas totalsumma är högre än bybornas medelvärde på samlande totalsumman.

Hmm, ja, jag sa tidigare att jag skulle inte outa allt jag hade, men nu när jag outade det så har jag ingen mer info..
Då så.

Jag är ingen matematiker eller så, men det blir en kul utmaning att använda sig av det vi har.

Alla kan väl göra sin lilla uträkning så får vi se vart det slutar?

Det alla måste ta ställning till är:

Är K.K grön?
Om så är fallet så vet vi att två av ulvarnas lägsta siffror (som kan bekräftas av anth, om han är grön) skall läggas ihop och resultatet av det är samma som den spelare som har högst totalsummas lägsta siffra.

Då måste man ställa frågan om Recca är grön med 29 eller om det är Brynolfs 26:a som gäller.

Vicotnik har totalen på 218 om jag inte minns fel så när vi stoppat in våra ulvar baserat på 2+3=5 eller 4+1=5 eller hur vi nu räknar så borde det gå att använda !Paxens information på vettigt vis.

Jihu!

LJSLarsson

Hero

Konrad och Vicotnik har efterfrågat min röst på Anth.

Vi har en pressed deadline och behöver outningar, och för att få outningar behöver man drev. Det är inte mer än så, precis som jag skrev i min post där jag la rösten.

LJSLarsson said:
Jag har låtit min röst ligga kvar på Björn så länge som jag gjort eftersom det inte verkar ha blivit ett ordentligt organiserat drev som skulle leda någon vart. Det har det blivit nu, och jag flyttar därför nu min röst till Anth.
Anth har outat, och det har byn tjänat på, precis som vi har tjänat på att Konrad och Paxen outat info.

Jag har aldrig sett Anth som röd (gav honom 3 up på min lista och klagade på hans motivering gällande slantsinglandet), och har därför inget intresse av att se honom hängd. Jag kan därför nu ta bort min röst på honom.

Röst: Ingen

Kan någon, som inte är lika trött i huvudet som jag, ge mig statistiken för den senaste rösträkningen?

Konrad Konvalj

Myrmidon

SJSLarsson said:
Jag har aldrig sett Anth som röd (gav honom 3 up på min lista och klagade på hans motivering gällande slantsinglandet), och har därför inget intresse av att se honom hängd. Jag kan därför nu ta bort min röst på honom.
Varför röstar du på honom om du inte ser honom som en ulvkandidat?

Alltså, när du lägger en röst på någon som finns det en överhängande risk att denna någon ryker 22:30

Du har lixom ingen makt att styra övriga röster förutom din, och om du nu ville ha ett drev mot anth så är det ju rätt bra att motivera varför och vad du vill få ut av det hela.

Jag kan se scenarion framför mig där du lägger dig röst och sedan försvinner utan motivering. Efter dig hakar 5 spelare till på och innan låg det 2 röster på anth. Det ger oss 1+5+2 =8 = hängd.

Det finns ingen garanti på att 3 av dessa 8 är sugen på att ändra sin röst innan deadline och rädda anth lixom. Det kan vara 3 ulvar, det kan vara 3 spelare som skall bort på annat eller whatsoävvers.

Njae. Jag tycker inte alls om din helt omotiverade röst på någon du inte ens vill se dingla. Att du gett honom 3up vad betyder det? Är 3 mer röd än grön då antar jag?

Brynolf

Dum fan

Nu blev det plötsligt väldigt mycket matte för stackars Brynolf. Jag ska försöka förstå vad KKs info innebär.

.......

En helt annan grej:

Anth måste i ljuset av sin förmåga dragit slutsatsen att även ulvarna har siffror. Men tidigt i spelet säger han:
Anth said:
Jag var inne på att Ulvarna inte fått siffror alls - men det anser inte BDG.
Motsägelse av andra graden. Har Anth någon förklaring på det?

Brynolf

Dum fan

Rösträkning

Basenanji (2) - Anth, Xyas
LJSLarsson (1) - Vic
anth (1) - Basse

Konrad Konvalj

Myrmidon
Re: Mera anth! Mera! :)

Basenanji said:
Grejen är så här att jag...

1) ...inte har någon som helst flufftext whatsoever. Kolla hur Vimes skriver startinlägget i den här tråden. Det verkar alltså inte finna snågon fluffrelaterad information alls i spelet = anth har klantat sig.

2) Det kan vara så att anth och KK har någon FÖRMÅGA att se hur vissa siffror spelar roll. Som att de redan från början vet att deltagare med en viss summa eller en viss andel låga siffror är bybor/varulvar el dyl.

3) Jag har någon sorts vaniljförmåga. Ok, nu kommer kanske någon gå igång på det här och anklaga mig för att spilla bönor oprovocerat. Men betänk då:

– Med KK's outningslek så har vi redan spillt en hel del
– Mitt bidrag kan hjälpa byn att avslöja anth när han försöker gömma sig bland bybor
– Det kan slutligen vara till hjälp för er andra att förstå er på spelets design.

Men visst, jag kan ha fel. anth och KK kan vara bybor som båda har fått viss informartion kring de låga siffrornas betydelse i spelet genom någon sorts formulering från Vimes sida.

Kan inte ni gå ut med det i så fall? Vi spelar ju ändå så högt liksom?

Jag tycker tills vidare att anth är fortsatt bästa kandidat att rösta ut och hoppas på snar hängning (av någon) eftersom det skulle ge mer att kunna se hur folk har motiverat sina röster respektive röstat än någonting annat.

Men det är jag det.
Nu kan du in och blajja lite Basse.

Gör din grej!

Konrad Konvalj

Myrmidon
Re: Outning Fas 2

Recca said:
Konrad Konvalj said:
anth said:
Om jag förstod Fas 2 & 2.1 ska jag hålla käft tills JSLarsson och Recca sagt något - och eftersom ni är så rabiata när man säger något i fel ordning dubbelkollar jag så jag förstått rätt.
Jag vill fortfarande påpeka att jag även tycker detta system är för långsamt (vi kommer inte hinna innan 13:00 - så 13:00 outar jag oavsett om det är min tur eller ej).
Korrekt!

Jag kan tänka mig att revidera listan en aning och låta xyas släntra in när han är online.

Recca+SJSLarsson är inne nu så tänker vi ett steg till så gör det inget om dessa går ut före xyas.

xyas har antal siffror 4 så hans slutsumma kan vi gott vänta med.
Ålrajt. 4 siffror.

Sen så har jag svårt att förstå riktigt hur du resonerar med att det är jag och någon mer som då helt naturligt ska ut med ytterligare siffror i våra siffror. Alltså för du var ju förstahandsvalet som tvingades gå ut med något och då freebasade du ut att du har 4 siffror. Så här i hindsight så känns det enligt mig som den absolut enklaste grejen att gå ut med.

Du outar din summa sist av alla (eller typ sist). Väldigt safe med andra ord. Detta efter att du själv hittat på att antal siffror i numret skulle ha någon som helst bäring på spelet.

Så egentligen borde det väl vara du som ska ut med information om vad du har för högsta siffra. Inte, som du skriver,
Det avgör att vi kommer att gå ut först i fas 2. Det vi skall göra är så klart: Laxa fram totalsumman. Fas 2:1 slipper vi undan tillsvidare.
Här går två ulvar under radarn, Xyas och K.K. Från att K.K är utvald som första person att outa (vilket han smiter undan med genom att hitta på att man får outa antalet siffror och inte bara summa - nåt som enligt mig är playing it safe) till att outa sist och dessutom hävda att han ska outa ännu mer sist igen.

Ni två är ju dessutom ett gäng som knäckt byn tidigare och det är du som har kontroll över spelet just nu, K.K. Nä, jag outar gärna min 4 men sen tycker jag att du har dig jävla friheter med din självutnämnda makt, K.K. För mig är det här en oroande tendens från din sida.

Så, dags att outa din högsta siffra. Sen gärna xyas. Sen outar jag gärna min högsta siffra om byn tycker det.
Varför är du inne på högsta siffra stup i kvarten här Recca?

Det har hela tiden varit snack om den lägsta siffran i protokollet.

Jag förstår ju vad du vill få fram med det här inlägget, men man måste läsa det väldigt många gånger för att hänga med riktigt.

1. Varför är det safe att som förste man outa att man har 4:a siffror till antalet.
2. Jag har aldrig hittat på att antal siffror i numret har någon form av bäring. Vart får du det i från?
3. Att jag outade totalsumma sist var ju uppgjort från början eftersom jag outade först och valde att outa antalet istället för summan. Varför anser du att det är safe av mig? Det var ju lixom enligt reglementet.
4. Varför är du inne på högsta siffran hela tiden..

Konrad Konvalj

Myrmidon

anth said:
(jag tycker också att JSLarssons idé att outa första och sista siffran är charmig - och någon variant på den kanske kan användas)
Okay.

SJSLarsson och anth. Nån mer?

Ni båda har ju varit inne eller tyckt om idén med första + sista siffran.

Kan ni vara vänliga att förklara varför den är bra och vad den hjälper oss?

Jag har hittat luckor i den taktiken som kanske kan vara användbar för att jaga ulvar så igång med snacket.

LJSLarsson

Hero

Konrad Konvalj said:
Njae. Jag tycker inte alls om din helt omotiverade röst på någon du inte ens vill se dingla. Att du gett honom 3up vad betyder det? Är 3 mer röd än grön då antar jag?
Tråkigt att du inte gillar den, men jag kan inte ändra den retroaktivt för din skull.

Men jag har en fråga till dig, store ledare. Om du är så på mig för att jag inte motiverade min röst ordentligt, varför har du helt ignorerat xyas och Brynolf. Här är deras fantastiska och välformulerade motiveringar:

Xyas said:
Ohhh, spænnande. Det blir nog...
Røst: anth
... trots allt.
Brynolf said:
Ut med bönorna, Anth så kommer jag efter.

Röst: Anth
Nå, Konrad?

Konrad Konvalj

Myrmidon

SJSLarsson said:
Nå, Konrad?
Bra där!

Jo jag har inget fokus alls på Brynolf. Han spelar enligt Brynolf-boken just nu och det är omöjligt att ha fokus på alla spelare.

Jag har lixom haft ögonen på dig lite hårdare sen starten om man säger så.

xyas är ju notoriskt halvskön i det här spelet. Han spelar ju också sitt spel så det är inget jag reflekterar över, men det är jättebra att du lyfter fram deras motiveringar.

Kan tänkas att Brynolf har jagat på anth tidigare under spelet (nu drar jag ju detta ur a-hål såklart) i jämförelse med dig också. Därav reagerar jag inte på hans lama motivering. Alltså, jag har koll på att Brynolf är lite anti-anth, men du säger ju själv att du har honom som rätt grön och trots detta röstar du på honom. Det är så klart alarmerande.

Basenanji

Postd20modernist

Kom precis hem. Ska hjälpa barn med läxor.
Så nu har ni släppt anth alltså?

Jaha.

Konrad Konvalj

Myrmidon

Basenanji said:
Kom precis hem. Ska hjälpa barn med läxor.
Så nu har ni släppt anth alltså?

Jaha.
Han är ju inte grön förens han har bevisat det. Det räcker inte med att säga att man är siare.

Gör din grej när ungarna sover Basse!

LJSLarsson

Hero

Konrad Konvalj said:
Om det inte var för att jag ser dig som grön (på grund av ditt arbete med att få folk att outa och ditt matematiktrolleri) hade jag hållit detta emot dig, för det skrev du ingenting om i din utfrågning mot mig. Det handlade enbart om Varulvsspel 101, inget om att jag förtjänade extra bevakning för att jag var röd.

Angående Brynolf så har han lämnat (bra) motivationer gällande Anth, men inte förrän efter han röstat och lagt sin röst (och efter börja av min och din dispyt):

Brynolf said:
Jag hittade något som störde mig med Anth, men måste leta fram vad det var.
Brynolf said:
En helt annan grej:

Anth måste i ljuset av sin förmåga dragit slutsatsen att även ulvarna har siffror. Men tidigt i spelet säger han:
Anth said:

Jag tycker det är bra att Brynolf upptäckt detta och det gör Anth plötsligt mer misstänkt i mina ögon. Tidigare var han som sagt 3 up, vilket inte är mer röd än grön men absolut ingen man litar på.

Konrad Konvalj

Myrmidon

LJSLarsson said:
Konrad Konvalj said:
Om det inte var för att jag ser dig som grön (på grund av ditt arbete med att få folk att outa och ditt matematiktrolleri) hade jag hållit detta emot dig, för det skrev du ingenting om i din utfrågning mot mig. Det handlade enbart om Varulvsspel 101, inget om att jag förtjänade extra bevakning för att jag var röd.

Angående Brynolf så har han lämnat (bra) motivationer gällande Anth, men inte förrän efter han röstat och lagt sin röst (och efter börja av min och din dispyt):

Brynolf said:
Jag hittade något som störde mig med Anth, men måste leta fram vad det var.
Brynolf said:
En helt annan grej:

Anth said:

Jag tycker det är bra att Brynolf upptäckt detta och det gör Anth plötsligt mer misstänkt i mina ögon. Tidigare var han som sagt 3 up, vilket inte är mer röd än grön men absolut ingen man litar på.
Jobba vidare på Brynolf. Det är en bra grej tycker jag.

Lixom den här skåpmaten som Brynolf drar upp mot anth har jag redan dragit upp så det Brynolf egentligen gör är ju att han copy-pastar mig.

Dock skall ju Brynolf ha cred för att han nämner att det är: "Motsägelse av andra graden. Har Anth någon förklaring på det?"

För det senaste jag kom ihåg att anth sa var att han inte hade några motsägelser.

Kanske är värt att luska vidare i frågan.

Recca

Femme Fatale

Konrad Konvalj said:
Recca said:
Konrad Konvalj said:
anth said:
Om jag förstod Fas 2 & 2.1 ska jag hålla käft tills JSLarsson och Recca sagt något - och eftersom ni är så rabiata när man säger något i fel ordning dubbelkollar jag så jag förstått rätt.
Jag vill fortfarande påpeka att jag även tycker detta system är för långsamt (vi kommer inte hinna innan 13:00 - så 13:00 outar jag oavsett om det är min tur eller ej).
Korrekt!

Jag kan tänka mig att revidera listan en aning och låta xyas släntra in när han är online.

Recca+SJSLarsson är inne nu så tänker vi ett steg till så gör det inget om dessa går ut före xyas.

xyas har antal siffror 4 så hans slutsumma kan vi gott vänta med.
Ålrajt. 4 siffror.

Sen så har jag svårt att förstå riktigt hur du resonerar med att det är jag och någon mer som då helt naturligt ska ut med ytterligare siffror i våra siffror. Alltså för du var ju förstahandsvalet som tvingades gå ut med något och då freebasade du ut att du har 4 siffror. Så här i hindsight så känns det enligt mig som den absolut enklaste grejen att gå ut med.

Du outar din summa sist av alla (eller typ sist). Väldigt safe med andra ord. Detta efter att du själv hittat på att antal siffror i numret skulle ha någon som helst bäring på spelet.

Så egentligen borde det väl vara du som ska ut med information om vad du har för högsta siffra. Inte, som du skriver,
Det avgör att vi kommer att gå ut först i fas 2. Det vi skall göra är så klart: Laxa fram totalsumman. Fas 2:1 slipper vi undan tillsvidare.
Här går två ulvar under radarn, Xyas och K.K. Från att K.K är utvald som första person att outa (vilket han smiter undan med genom att hitta på att man får outa antalet siffror och inte bara summa - nåt som enligt mig är playing it safe) till att outa sist och dessutom hävda att han ska outa ännu mer sist igen.

Ni två är ju dessutom ett gäng som knäckt byn tidigare och det är du som har kontroll över spelet just nu, K.K. Nä, jag outar gärna min 4 men sen tycker jag att du har dig jävla friheter med din självutnämnda makt, K.K. För mig är det här en oroande tendens från din sida.

Så, dags att outa din högsta siffra. Sen gärna xyas. Sen outar jag gärna min högsta siffra om byn tycker det.
Varför är du inne på högsta siffra stup i kvarten här Recca?

Det har hela tiden varit snack om den lägsta siffran i protokollet.

Jag förstår ju vad du vill få fram med det här inlägget, men man måste läsa det väldigt många gånger för att hänga med riktigt.

1. Varför är det safe att som förste man outa att man har 4:a siffror till antalet.
2. Jag har aldrig hittat på att antal siffror i numret har någon form av bäring. Vart får du det i från?
3. Att jag outade totalsumma sist var ju uppgjort från början eftersom jag outade först och valde att outa antalet istället för summan. Varför anser du att det är safe av mig? Det var ju lixom enligt reglementet.
4. Varför är du inne på högsta siffran hela tiden..
1.
Recca said:
Så här i hindsight så känns det enligt mig som den absolut enklaste grejen att gå ut med.

Du outar din summa sist av alla (eller typ sist). Väldigt safe med andra ord.
Om man utgår från att alla har fyra siffror och du skulle vara en ulv så vet du antagligen att alla har fyra siffror. Då är det ju väldigt lätt att gå ut med att du har fyra siffror medan du slipper gå ut med din totalsumma. Därför är det i hindsight det absolut lättaste man kan göra. Väldigt safe.

2. Exakt min poäng. Du går ut med information som du antagligen tror är helt ofarlig i hopp om att förhala den outning som är jobbigare att hala fram eftersom den kan sätta dig i klaveret.

3. Men det var ju det reglemente som du kom på helt själv. Klart som f** att jag synar dig!

4. Det kan man fråga sig.

Konrad Konvalj

Myrmidon

Nä nu måste jag nog sluta knarka varulvslir ett tag. Har för hård noja nu och ser siffror överallt.

Konrad Konvalj

Myrmidon

1. Okay. Alla ulvar vet att vi har 4 nuffror. Då är det förståligt att jag som ulv väljer 4. Absolot.

2. Okay. Jag förstår vad du menar.

Följdfråga: Förstår du varför jag lade upp min strategi så som jag gjorde det nu i efterhand?

3. Jag ändrade aldrig reglementet innan det var dags för mig att outa. Jag ändrade reglerna en aning innan start för att blidka Vico´s motiveringskrav (och kanske nått mer som du kanske kan lista ut). Jag valde sedan att outa 4 framför summan och det var ingen som snackade emot det då. Att jag sedan går ut med totalsumman först såg jag ju som givet. Lägg där till att jag släppte min lägsta siffra utan krångel så det är ju inte direkt så att jag har filat på regelverket i efterhand.

4. Jag tycker det är anmärkningsvärt att du dillar om högsta siffran. Något kan man nog banne mig nojja ur sig av det.