Konrad Konvalj
Myrmidon
Att analyserna är lika är ju inget jag stör mig på så länge det gäller två bybor.Kånrad Kånkelhål said:Analyserna är sjukt lika. Det används till och med samma ord på flera platser.
Vi vet att Lu-kaazh är ulv och som ulv är det ju en aning svårare att hitta på en trovärdig lista utan att ge för mycket information.
Att den är "lika" som Brynolfs är ju rakt av inget taktiskt grepp av Lu-kaazh. Ulvarna vill ju inte direkt förknippas med varandra och att Brynolf lyfter det hela till ljuset tyder ju på att han vill synas tillsammans med Lu-kaazh.
Det är ju en klurig situation så klart och ulvarna kan ju ha planerat att göra som sådant.
Varför sitter jag och grönar Brynolf?... Jag har inget annat att gräva i kort och gott och jag tycker fortfarande att det är mer kittlande att fimpa xyas. Enas övriga om Brynolf så kommer jag inte grina för det, och visar det sig att han är ulv kommer jag att fnissa en aning. Då har jag ju offrat en hel del tid på att gröna en ulv, men så länge jag har roligt så gör det ju inget.