K.K om Brynolf said:
När du väl lagt din röst så är det ju givet att du kommer att lägga den på xyas. Då kommer ställningen att vara 4/4.
Brynolf: -4- Xyas, Recca, Tyr, Korpa
Xyas: -4- OBD, Mukwa, K.K, Brynolf
Ej röstat: K.K, Brynolf
Tycker ni verkligen att vi ska blåsa av ikväll? Rent praktiskt spelar det inte mig nån roll, men skiter alla så fullkomligt i vem av Xyas och Brynolf vi hänger?
Det vore ju bra om Brynolf kunde gräva lite extra, för Xyas är ju så fullkomligt säker på Brynolf och Brynolf verkar tycka att Xyas inte är särskilt ulvig så jag skulle vilja har mer teoretiserande från Brynolf. Att du håller mig och Recca som troligast har jag sett, men varför då? Nog för att jag ser att Recca har spelat riktigt svajigt, kanske mest svajigt av alla här inne, men hon har ju Tyr i ryggen och hur kommer du runt det? För att jag ska vara ulv krävs det att Lu-Kaazh och Vimes ville vända Vimes-drevet mot mig i runda 1 och att Lu-Kaazh fortsatte att dreva mot mig i runda 2, samtidigt som jag drevade mot honom. Självklart skulle inte ulvarna vilja vända ett drev mot en annan ulv och visst, ibland är ulvarna jävligt ballsy, men att förlora två ulvar på två rundor är väl ändå skitdumt?