Ond bråd död said:
Men vad är egentligen caset mot mig? Om jag verkligen var ulv skulle jag väl spelat annorlunda. JAg ser inte alls vad jag gjort som är skumt. Jag har varit klantig, visst, men det har ju Recca och Mukwa också gjort. En Ulv skulle väl gjort ett mer genomtänkt outande. Inte överhinta som jag. Jag ville bli skjuten eftersom jag missförstod min förmåga. VArför skulle en ulv som kunde sitta lugnt i båten börja dra på sig mer uppmärksamhet? Äh, jag säger det här gång på gång. Jag är för less ens att försvara mig seriöst. Jag tycker iaf att min kritik mot Lukaz borde gröna lite, men vad vet jag. Är det nån som orkar göra en analys av Tyr eller KK? Jag orkar iaf inte.
Den stora grejen med att vara ulv är ju att man skall spela så som ingen väntar sig. När du skriver att en ulv skulle ha gjort något mer genomtänkt så skrivet du ju det som bybo men eftersom du är ulv så har du ju en plan på hur du skall skriva det så det är ju i själva verket väldigt genomtänkt.
Om du röstar på mig så sätter jag dig i ulvfacket. Din främsta chans som ulv är ju att välja mig som offer. Mukwa och Tyr har mer säkra roller en vad jag har så att välja någon av dom är ju bara dumt.
Att Recca var klantig och failade med sin förmåga är ju på intet sätt grönande för dig. Vi vet att Recca var grön men vi vet inte vad du är. De misslyckanden som gjorts genom rundan är ju nått som är överjävligt bra för en ulv så det är ju bara att hoppa på tåget och köra på det. Byn har ju varit kass rent krasst sätt. Vi nailade två ulvar första rundorna och efter det har vi vimsat runt och tokfailat.