Tyr
Hero
För övrigt gillar jag inte !Paxens notis i småpraten. I sämsta fall är det en spoiler och i bästa fall skapar det förvirring. >.<
Ja, men då så. Jag läste givetvis 'drar till jobbet' och ville inte att du skulle studsa in här i slutminuterna (som du ändå har gjort) utan att ha läst igenom allting.På mitt inlägg där jag skriver att jag drar från jobbet skriver Mukwa:
Ja, eller så är jag lika aktiv som jag vanligtvis brukar vara genom hela partiet. Jag blir däremot stressad av att vi håller på att förlora pga att du och OBD har varsin omotiverad röst på mig. Den där lottningen är knappast någonting vi vill kalkylera på, eller?Mukwa däremot känns en aning stressad.
Hur förklarar du att han är först med att outa och outar miller? Tur eller något annat?Ond bråd död said:Scenariot är att Vimes säger till ulvkompisarna: "Fanken vad jag fuckat upp. Ni kan lika gärna angripa mig och få era namn grönade den vägen. Jag är ändå körd"
Kanske inte helt lätt smält, men ingen annan är uppenbar ulv heller så. Sen har han spelat lite väl förnöjt och säkert den här rundan.
Tidsmässigt höll mina ord riktigt ihop. Fick lite för mycket att göra för att ha tid med varulvsspel, men nu är jag här.Mukwa said:Ja, men då så. Jag läste givetvis 'drar till jobbet' och ville inte att du skulle studsa in här i slutminuterna (som du ändå har gjort) utan att ha läst igenom allting.På mitt inlägg där jag skriver att jag drar från jobbet skriver Mukwa:
Ja, givetvis ser jag helst att du röstar på OBD eftersom jag håller OBD för mest sannolik, men framförallt ville jag veta vem du röstade på, och givetvis varför. Jag vet det ena nu (eftersom det först nu framgår att du faktiskt vill ha ut mig), men inte varför du har din röst på mig.
Ja, eller så är jag lika aktiv som jag vanligtvis brukar vara genom hela partiet. Jag blir däremot stressad av att vi håller på att förlora pga att du och OBD har varsin omotiverad röst på mig. Den där lottningen är knappast någonting vi vill kalkylera på, eller?Mukwa däremot känns en aning stressad.
Det är ingen jag vill ska röstas på iaf som saker och ting ser ut. Vad jag vill är att K.K ska bekänna färg. Han har bara petat runt utan att egentligen säga vad han tycker. Så här sent känns det misstänksamt.Ond bråd död said:Nej jag gillar inte det här. Ska vi verkligen rösta på Mukwa?
FaktisktTyr said:Det är ingen jag vill ska röstas på iaf som saker och ting ser ut. Vad jag vill är att K.K ska bekänna färg. Han har bara petat runt utan att egentligen säga vad han tycker. Så här sent känns det misstänksamt.Ond bråd död said:Nej jag gillar inte det här. Ska vi verkligen rösta på Mukwa?
Det är rätt mycket taktik vill jag säga. Du har rakt av inte tillfört så mycket här i slutet heller. Du har gjort ditt ställningstagande och inte lyssnat så värst mycket till OBD som kommer med en del bra grejer må jag säga.Tyr said:Det är ingen jag vill ska röstas på iaf som saker och ting ser ut. Vad jag vill är att K.K ska bekänna färg. Han har bara petat runt utan att egentligen säga vad han tycker. Så här sent känns det misstänksamt.Ond bråd död said:Nej jag gillar inte det här. Ska vi verkligen rösta på Mukwa?
Dessvärre kom det efter att K.K. bytte sin röst till Tyr... Gahh! 7 min kvar och jag vet fan varken ut eller in.Det är ingen jag vill ska röstas på iaf som saker och ting ser ut. Vad jag vill är att K.K ska bekänna färg. Han har bara petat runt utan att egentligen säga vad han tycker. Så här sent känns det misstänksamt.
2-2 igen då.Ond bråd död said:Röst:Tyr
Som det är nu har vi våra två mest misstänkta.Mukwa said:Det här grönar Tyr:
Dessvärre kom det efter att K.K. bytte sin röst till Tyr... Gahh! 7 min kvar och jag vet fan varken ut eller in.Det är ingen jag vill ska röstas på iaf som saker och ting ser ut. Vad jag vill är att K.K ska bekänna färg. Han har bara petat runt utan att egentligen säga vad han tycker. Så här sent känns det misstänksamt.
Nu frågar du mig om jag litar mer på ditt sniffande än mitt... så grön vettefasen om nån nånsin blir alltsåMukwa, hur mycket vill du tro på din gröna kompis?
Jag kan inte påstå att jag är 100 men jag har en rätt skön fealing på att jag har rätt.
Du vet att det här lockar mig att byta röst till dig va...och än är det 2 minuter kvar eller så.Ond bråd död said:ge medalj till dig själv då