!Paxen said:
Recca said:
Men du var ju emot röstningssystemet! Du ville ju köra anklagelsesystemet!
Du har ju inte ens drevet på dig längre. Du hade typ 2 röster på dig när du outade din roll. Varför gå ut med väktarroll?
för att citera mitt svar till Brynolf: "Njae, inte direkt på långa rundor (möjligtvis 1-2 dar längre) mer på själva anklaga systemet.".
Dvs, jag hade väl inte så mycket emot om en runda skulle bli förlängd med max 2 dagar, men den främsta anledningen till att jag gillade anklagningssytemet var för att man inte skulle kunna riskera en utröstning pga misstag. Värt att tänka på när det blir mindre deltagare och om ulvarna har möjlighet att vinna bara genom att flytta 1 - 2 röster.
Men som det är nu så har vi fått tillräckligt mycket tid. Tack vare min outning så har det blivit mycket mera liv, det har blivit mer press på oss alla och förhoppningsvis så innebär det att 1 ulv kan åka ut snart.
"Mycket mera liv"??? Du är en elefant i en porslinsaffär!
Jag tror vi har läst olika trådar. Jag tycker det har hänt en hel del i den här tråden och jag tycker att din outning inte bidragit det minsta faktiskt. Det har blivit lite mer kaos bara... Du är ju grönad just nu, kan man säga. Du har outat väktare. Men du serverar ju dig själv på silverfat till ulvarna samtidigt. Jag förstår inte vad poängen med den strategin är... Ge bort en powerroll helt gratis... För att "få lite mer liv i tråden"?
Mer press ser jag inte.
Det enda du åstadkom är att de som låg med röster på dig hoppat av det och att vi nu har en övervikt på Mukwa bara därför. Om du hade suttit tyst och still istället så hade Mukwa kunnat få vara en honungsfälla för ulvarna genom att vi lockar med 5 röster som ligger där, men nu släppte du en bomb vilket gör att ingen som hoppar från dig till Mukwa kan anklagas för något egentligen. Det här är ett snespel från din sida, det är vad det är. Vi får hoppas att Mukwa är ulv nu då, mycket pekar ju på det åtminstone.