Brynolf said:
Antal poster så här långt:
Konrad Konvalj 78
Recca 41
Purgatory 36
Vimes 34
Tyr 32
Brynolf 30
!Paxen 27
Mukwa 27
Elmrig 25
Robert Jonsson 21
Spider Jerusalem 20
xyas 1
Gav inte så mycket jag hade hoppats på. Trodde Spider och Tyr skrivit betydligt mindre.
Statistiklistor är ju alltid festliga. Tack för den Brynolf! Jag kör en första lite körare på den nu och ställer lite tillbaka frågor till dig.
K.K uppe i topp har jag inte så mycket att säga om. Inte oväntat på nått vis. Öppet sinne, tydligt spelande och ställningstagande skulle jag tro är något som kommer fram. Vi vet vad Klebers Kamel tycker helt enkelt.
Av listan utläser jag också att Purgatory skrivit
36 poster. Där kommer vi hitta så mycket snömos och luft vid en granskning.
Att Purgatory fått ur sig 36 poster utan att lämna ett större intryck är ju väldigt uppseendeväckande. Purgas inlägg är rätt intetsägande om man jämför med någon som skrivit relativt få inlägg. Se på Elmrigs 25, där har vi mer tryck under galoschen och någon som tar ställning.
Vimes ligger ju där han ska. Det finns någon som påpekat att Vimes inte är sig själv och tillbakadragen? Eller? Jag tycker inte det. Han är något mer laidback numera överlag.
Spiders 20 innehåller ju !Paxen snack till ungefär 80%
Att Robban har 21 inlägg är också lite skevt. Hans typ sista 4 inlägg finns ju baföatt lixom, sen har vi lite nybörjarfrågor i starten och överlag rätt dåligt med konkret input från hans sida. 21 inlägg från R.J känns mycket.
Recca har många, långa och bra inlägg.
Mukwa har fått försvara sig en hel del, men 27 inlägg kändes lite för lite. Han har ju varit i hålet ett bra tag så jag hoppas hans inlägg plussas på nu när vi gett honom en dag till eller två. Mukwa har lite att bevisa så att hålla sig undan som han gör nu är ju inte till hans fördel.
Brynolf har hela 30 inlägg. Mmm bra att du väcker upp lite intresse över dig själv Brynolf. Det var många i mina ögon, men jag har visserligen haft ögonen på andra håll.
Att Tyr ligger där uppe i toppen var rätt väntat. Han har ju haft några duster och försvarat sig och sin analysheder till både mig och Recca. Jag tycker det är intressant att du har en annan uppfattning om Tyr.
Hur uppfattar du Tyr?