R.J said:
Frågorna skulle bli för många och ulvtermometern skulle skjuta i höjden. Nej, då känner man på att fortsätta hålla käften och endast logga in då och då, för att visa att man faktiskt är lite aktiv. (Medan man enkelt kan hålla sig uppdaterad genom att besöka forumen anonym.)
Grejen är ju det att xyas inte loggat in en ända gång sen han postade sitt inlägg typ 04.02 på natten där i starten. Han kan inte logga in på sitt konto och sedan ändra över till osynlig användare utan att det märks i loggen så att säga. Däremot kan han lurka utan att logga in som en anonym användare.
Uppdatera sig som anonym håller jag således med om, men xyas har inte loggat in. (om nu inte forumet funkar på ett sådant vis att man kan logga in och ändra sin status till osynlig utan att det syns i loggen, eller att xyas postade sitt inlägg 04.02 och innan han loggade ut prickade i visa mig som osynlig och sedan dess inte gjort annat än att klicka på saker. Alltså, varit här i faggorna hela tiden, men inte lämnat ett ända litet avtryck i varken denna tråd eller någon annan tråd eller i lådan).
Men. Jaja. Nu släpper jag xyas och tar tag i sånt som jag har lovat.