Re: Elmrig, nått nytt?
Det finns ett litet indicie i att Spider refererar till Mukwa som Mukawa hela tiden... Väldigt märkligt. Men det kan man inte basera en röst på. Sen minns jag inte nu hur Spider la sin röst i Mukwa-drevet... När och med vilken motivering... Det skulle vara intressant att kolla upp men jag hinner inte det just nu. :/
Jag har ingen mer skit på Spider. Jag tyckte att han klampade rakt i varggropen och det är därför jag tycker han är misstänkt. Men som också OBD skriver så kan det ha varit ett misstag som kom av stress och att han inte haft koll på tråden på nåt vis. Men alltså, det är ändå en jävla fucking miss han gör. Oförlåtligt på många sätt...Konrad Konvalj said:Som svar till Recca.Spider said:Jag tycker hela skiten med att rösta ut vimes för att kanske gröna andra låter jävligt långsökt och jag håller inte med. Om du tycker Mukwa är röd vill ta ut honom gör då det. Röta inte ut vimes för att se ifall Mukawa är röd.
Efter det kommer Spiders sämsta inlägg genom tiderna. Där han belyser Mukwa som ulv men lägger honom i gröna facket. Han är inte så säker på Vimes, men lägger en röst där.
Det inlägget är scum det har jag påpekat och varit på tidigare, men det räcker inte för min del att säga att Spider är ulv.
Många anser att han platsar in på topp tre listan. Vad har ni för scum tells som jag missat på Spider?
Hårddrar jag det en aning så tänker Spider som mig. Alltså, röstar på Vimes för att eliminera en tänkbar ulv och på samma gång få nått form av kvitto. Sen att Spider i sitt förkastliga inlägg inte får till det riktigt ser jag inte som nått ovanligt med just Spider. Kikar vi igenom ett flertal spel så spelar Spider notoriskt rätt udda och skumt som bybo. Det blir lätt luddigt ibland om man säger så.
Så.
Vad mer för skit har ni på Spider?
Det finns ett litet indicie i att Spider refererar till Mukwa som Mukawa hela tiden... Väldigt märkligt. Men det kan man inte basera en röst på. Sen minns jag inte nu hur Spider la sin röst i Mukwa-drevet... När och med vilken motivering... Det skulle vara intressant att kolla upp men jag hinner inte det just nu. :/