Konrad Konvalj
Myrmidon
Re: K.K´s up-lista
Kort och gott har R.J varit rätt sugen på att kolla K.K/Elmrig sen typ andra inlägget då.
I sitt andra inlägg va?Brynolf said:För att förtydliga, skulle alltså detta tyda på att RJ talar sanning om att hans KK-hets var fejk. Eller har någon några starka indikationer på att han var inne på Konrad-spåret redan tidigare?Brynolf said:Well, jag velar. RJ började jaga KK först i runda 3, innan dess hade han mest varit inne på Mukwa så det är ju något slags tvärvändning.
Där plussar han ihop K.K/Elmrig vilket han senare haft för vana att göra i alla sammanställningar. Har även väckt frågan typ två gånger. Typ: "Jag kanske skall gräva djupare i det hela...K.K/Elmrig." och sen lite snack om att jag försvarar Elmrig och då var det nog dags igen för lite grävande.R.J said:Det skulle underlätta om ulvarna samarbetade mot en enskild bybo för få den i dåligt sken. Av det som hittills postat kan jag ju tycka att Konrad och Elmrig samarbetar väldigt väl för att svartmåla !Paxen. Kanske lite för väl. Så jag röstar på Elmrig, så han får ge en motivering varför han INTE är en varulv.
Kort och gott har R.J varit rätt sugen på att kolla K.K/Elmrig sen typ andra inlägget då.