Re: K.K´s up-lista
Nu ska jag lägga mig och det vore fint att se en sammanställning av R2 utifrån hur alla sett på Vimes, (och i vilken ordning, ordningen är fett viktig) tills jag loggar in på eftermiddagen imorgon. Natti!
Vad jag vill ha svar på från vänlig själ:
Hur såg samtliga på Vimes?
I vilken ordning postades inläggen, vem hakade på vem osv?
Hur ser de här inläggen som berör Vimes ut tidsmässigt i förhållande till röstningen?
När det ändå görs kan man ju tänka sig att det är en bra idé att göra en röstsammanställning och röstanalys av R2 också
Mm... dessvärre hjälper det er inte heller, för precis som jag skrev finns det stora chanser till att ulvarna (du och KK i den här debatten) sonderade terängen först. Att hänga den man helst vill få ut är ju alltid bättre än att ödsla ett nattmord. Då får ju ulvarna ut två hot. Det ska tilläggas att det här är fruktansvärt svårt att lyckas med som ulv eftersom de som är störst hot också är de som byn håller kärast, men jag tror samtidigt att många ulvar försöker. Förlusten är svidande liten... Att analysera nattmord ger alltid flera olika vinklar, varav ingen kan bekräftas.Brynolf said:Angående Mukwas snygga mord-genomgång... Att just Vimes mördades ser jag också som underligt. Konrad och jag var ju på vippen att bli bombsäkra på att han var ulv. Som du (och OBD tror jag) grävde fram: sådär jävla snabbt ska man inte kunna hitta grejer. Jag tror vi hade spenderat större delen av den här rundan att jaga Vimes om han inte mördats, särskilt som han var mycket drivande i att hänga gröne Cassius.
Nu ska jag lägga mig och det vore fint att se en sammanställning av R2 utifrån hur alla sett på Vimes, (och i vilken ordning, ordningen är fett viktig) tills jag loggar in på eftermiddagen imorgon. Natti!
Vad jag vill ha svar på från vänlig själ:
Hur såg samtliga på Vimes?
I vilken ordning postades inläggen, vem hakade på vem osv?
Hur ser de här inläggen som berör Vimes ut tidsmässigt i förhållande till röstningen?
När det ändå görs kan man ju tänka sig att det är en bra idé att göra en röstsammanställning och röstanalys av R2 också