Tant Ragnar
Gamle usling
Jag.... jag tror att jag står över den här....Ok, men jag startar en noob-match ikväll då
Medverkande?
- Xyas (visslo i spelet)
- ???
Jag.... jag tror att jag står över den här....Ok, men jag startar en noob-match ikväll då
Medverkande?
- Xyas (visslo i spelet)
- ???
Jag vill. Fortfarande DarthVarious.Ok, men jag startar en noob-match ikväll då
Medverkande?
- Xyas (visslo i spelet)
- ???
Avstånd mellan 5e-plats och 2a-plats: mindre än 500 poång. Avstånd mellan 2a-plats och 1a-plats: mer än 2000 poäng. Vi är alla noobs i det speletJag vill. Fortfarande DarthVarious.
Med reservation för att det tydligen är jag som ligger tvåa i Asanus Slädar just nu.
Jag har spelat lite Polytopia för ett tag sedan och hoppar gärna på en noob-match.Ok, men jag startar en noob-match ikväll då
Medverkande?
- Xyas (visslo i spelet)
- ???
Friend request skickad.Jag har spelat lite Polytopia för ett tag sedan och hoppar gärna på en noob-match.
- Paalistic
Awesome! Posta ditt in-game nick!Jag är med på n00bmatch!!
En park är en av två möjliga belöningar då din stad når level 5 (och alla påföljande levlar). Parken ger dig 250 poäng. Om speltypen är "glory" så tar det dig närmre de 10k poäng du behöver för att vinna, och är speltypen "might" så tror jag att du har gjort fel val .Vad ger parker?
250 poäng.Vad ger parker?
Poängberäkning! Inte lätt att hålla i huvudet men som du säger får man poäng för nästan allt man gör. Och stammarna börjar på olika poäng eftersom de börjar med lite olika tech och enheter.Poängberäkning