Tror inte det hade gjort någon skillnad faktiskt. Det hände inte så mycket sista rundan och jag hade ju ändå mina stjärnor att spendera rundan efter. Kul parti!Surt om du bommade det här partiet för att du missade en runda.
Tror inte det hade gjort någon skillnad faktiskt. Det hände inte så mycket sista rundan och jag hade ju ändå mina stjärnor att spendera rundan efter. Kul parti!Surt om du bommade det här partiet för att du missade en runda.
Ja fan vad dåligt det går i den matchen. Du är ju inte ens mitt största problem.Käka sköldpaddsryttare, @Xyas!
Den enda jag är ett stort problem för är nog mig själv!Ja fan vad dåligt det går i den matchen. Du är ju inte ens mitt största problem.
Jag fick skrämselhicka innan jag insåg att det inte var partiet jag själv var med i. Grattis till vinsten!Så slutade "Cliff & Quest"...
View attachment 5495
Jag kanske inte ska vara med på fler noobpartier...
Surt om du bommade det här partiet för att du missade en runda. Väl spelat ändå xyas*, din ö var absolut för mycket att bita i när du aktivt försvarade den. Basses vägg med svärdsnubbar var inte heller nådig att försöka invadera.
*) Och alla andra också förstås.
Häng på vet jag! Always room for one more!Vill bara säga att jag vill ge er alla polytopia-spelare +100 då den här tråden just nu är min absoluta favorit. Jag har haft sinnessjukt kul av att läsa er gestaltning av händelseförloppen även om jag själv inte varken spelar polytopia eller ens sett hur det ser ut.
Fortsätt spela på och vid alla gudars namn, sluta inte skriva om era äventyr!
Tack! Vi får se senare. Min styvfar har tillbringat en vecka på sjukhus och han har redan nedsatt immunförsvar, så er tråd har verkligen hjälpt mig att låta tankarna fara iväg till gladare platser. Nu skall jag bara se till att min styvfar kommer hem och omvårdas efter behov så jag inte behöver vara riktigt lika orolig. Så jag kanske säger ja till erbjudandet lite senare om det fungerar? Jag är lite för mentalt splittrad just nu och era underhållande diskussioner är egentligen allt som jag behövet just nu!Häng på vet jag! Always room for one more!
Krya på styvfar, och ta hand om dig och de dina! Roligt att vårt trams har gett dig en liten ljusglimt! Du är varmt välkommen när du känner att du har bandbredd.Tack! Vi får se senare. Min styvfar har tillbringat en vecka på sjukhus och han har redan nedsatt immunförsvar, så er tråd har verkligen hjälpt mig att låta tankarna fara iväg till gladare platser. Nu skall jag bara se till att min styvfar kommer hem och omvårdas efter behov så jag inte behöver vara riktigt lika orolig. Så jag kanske säger ja till erbjudandet lite senare om det fungerar? Jag är lite för mentalt splittrad just nu och era underhållande diskussioner är egentligen allt som jag behövet just nu!